וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המקום השני ממש לא בכיס: הפועל תל אביב מתאוששת מההפסד לפריז

18.1.2024 / 8:48

אחרי הפסד יורוקאפ שני רצוף, ייתכן שאפילו שני ניצחונות בשלושת המחזורים האחרונים לא יספיקו לאדומים כדי לעלות ישירות לרבע הגמר: "כשאתה מגיע לכל משחק בסגל חסר, קשה לשמור על פוקוס". הקבוצה שבה ארצה בטיסה מיוחדת

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פריז 104:86/ספורט1

הפועל תל אביב אמנם נשארה במקום השני בבית א' בתום המחזור ה-15 ביורוקאפ, אך ההפסד שלה 104:86 לפריז באסקטבול אמש (רביעי) סיבך את האדומים בכל הנוגע להבטחת הכרטיס הישיר אל רבע הגמר בלי שלב הפלייאין. לונדון ליונס, המדורגת שלישית, הפסידה בבית לבדאלונה ובשיקטאש ניצחה בהארכה בהמבורג, ונכון לעכשיו לונדון, בדאלונה ובשיקטאש יכולות שלושתן לעבור את הפועל תל אביב, לה נותרו עד לסיום העונה הסדירה משחקים נגד פרומיטיי של ננו גינזבורג בבית, ומשחקי חוץ בבדאלונה ובטורקיה אצל בשיקטאש שצפויה לארח במדינה אחרת מסיבות ביטחוניות.

שלושה ניצחונות יספיקו לאדומים, או שני ניצחונות - אם אחד מהם יהיה על בדאלונה. הפועל תל אביב תוכל לסיים במקום השני עם שני ניצחונות והפסד לקבוצה הספרדית, בתנאי שהוא יהיה בהפרש של 3 נקודות ומטה. מצבם של דני פרנקו ושחקניו במקרה של שוויון משולש עם לונדון ובדאלונה טוב גם כן, אך לאור לוח המשחקים היחסית סביר שיש לבריטים, נראה שניצחון אחד לא יספיק להפועל תל אביב כדי לסיים שנייה.

אצל סגנית האלופה הישראלית היו מאוכזבים מאיבוד השליטה שאפיין את המשחק שלהם, אבל ייחסו את זה לתקופה שעוברת עליהם. "היינו יכולים להיראות טוב יותר, אבל כשאתה מגיע לכל משחק בסגל אחר והשחקנים די מותשים, קשה מאוד להציג את היכולת הכי טובה שלך, ועוד יותר קשה להיות בפוקוס במשך 40 דקות", אמרו במועדון.

הפועל תל אביב הגיעה לפנות בוקר בחזרה לישראל בטיסה מיוחדת שארגן בעלי המועדון עופר ינאי. בקבוצה רצו לתת לשחקנים את האפשרות להתאושש בצורה המיטבית לקראת שני המשחקים החשובים בהמשך השבוע, הדרבי התל אביבי במוצאי שבת בדרייב אין ומשחק ה"בית" בבלגרד נגד פרומיטיי ביום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully