וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריזה בקליעה: פריז הביסה 86:104 את הפועל תל אביב

מוליכת בית א' ביורוקאפ סיבכה את האדומים במאבק על המקום השני, דאבל-דאבל לשורטס. וולס בלט עם 20, קאמבק ברבע השלישי לא הספיק

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פריז 104:86/ספורט1

אין עוררין על היותה של הפועל תל אביב אחת מהמועמדות ללכת עד הסוף העונה ביורוקאפ. אם יש קבוצה אחת שעליה אפשר לומר בוודאות שנראית חזקה יותר מהאדומים, זוהי פריז באסקטבול - והערב (רביעי) קיבלנו הוכחה נוספת לכך. אחרי שהביסו בבית את סגנית האלופה הישראלית ב-27 הפרש בסיבוב הראשון, הפעם הצרפתים עשו זאת ב-18 "בלבד" - 86:104 בבלגרד.

הפועל תל אביב עדיין במקום השני בבית א' ותישאר שם לפחות שבוע נוסף, ללא קשר לתוצאה בין לונדון ליונס לבדאלונה בהמשך הערב, אבל המאבק עם הבריטים על הכרטיס הישיר לרבע הגמר עדיין פתוח לחלוטין. דני פרנקו ושחקניו לא יוכלו להרשות לעצמם להתאבל על התבוסה זמן רב, כי כבר במוצאי השבת הקרובה יחכה להם דרבי חם במסגרת הליגה.

דז וולס סיפק את משחקו הטוב ביותר במדים האדומים עד כה, כשגם תומר גינת היה מצוין ו-וויל קאמינגס המשיך בקו העלייה בכל הנוגע להשתלבותו, כאשר בנוסף פרנקו יכול להתנחם בחזרה של בראיין אנגולה ששיחק לראשונה זה ארבעה שבועות אחרי שהחלים ממתיחה במפשעה. מנגד, הפועל תל אביב, אף שהצליחה להפוך פיגור דו-ספרתי לכזה של 4 נקודות במהלך הרבע השלישי, לא עמדה בקצב של שחקניו של טומאס איסאלו.

תומר גינת, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
משחק קריטי. תומר גינת/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

טי ג'יי שורטס (20 נקודות ו-10 אסיסטים), קולין מלקולם (15 נקודות), טייסון וורד (13 ו-7 אסיסטים), לאון קראצר (12 ו-8 ריבאונדים) וסבסטיאן הררה, שזכו אשתקד עם איסאלו בליגת האלופות עבור בון הגרמנית, מתכוונים להסתער הפעם על תואר היורוקאפ בפריז.

קלעו להפועל תל אביב: דז וולס 20 (6 ריבאונדים, 4/6 ל-3), תומר גינת וקסבייר מנפרוד 14 כל אחד, בר טימור 13, וויל קאמינגס 10 (6 אסיסטים, 2 חטיפות), קייל אלכסנדר 6, בראיין אנגולה 5, עידן זלמנסון 4.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
בר טימור, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
תבוסה קשה. בר טימור/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1:

גינת פתח עם 4 רצופות, טייסון וורד קלע שלשה ולאון קראצר הוסיף סל מנגד. נדיר היפי סחט עבירה בזריקה מחוץ לקשת וקבע 4:8, גינת צימק עם נקודה 6. מנפורד השווה מהקו, אנזו שארבן טרף את הטבעת בדאנק, אבל טימור הפך ל-10:11 במהלך של סל ועבירה. קולין מלקולם מיד החזיר שלשה, וג'סטין סיימון ניצל איבוד כדי להגדיל ל-11:15. גינת קיבל אסיסט יפה מטימור והוריד למינוס 2. וולס צלף מרחוק, ואחרי שמלקולם ענה בסל, המטיר שלשה שנייה ברציפות ואז סגר רצף אישי של 8 נקודות בדרך ל-17:21 להפועל תל אביב. עוד סל של מלקולם וקליעות עונשין של סיימון השוו, וורד קלע שלשה והשלים ריצת 0:7. אנגולה קלע סל בכורה, שורטס השיב באותו מטבע, טימור השווה מחוץ לקשת וקבע 26:26.

רבע 2:

שלשה של וורד, אסיסט נהדר של שורטס וסל של האחרון במתפרצת, הרחיקו את פריז ל-26:33. קאמינגס עלה על הלוח עם 4 רצופות, אבל סבסטיאן הררה ובאנג'ה סאי הגדילו לפלוס 8. גינת הגיע לדו-ספרתי, היפי דייק בזריקות עונשין לפני שוולס קבר שלשה מספר 3 במשחק והקטין ל-40:35. אחרי סל של מיקאל יאנטונן, מנפורד ו-וולס הורידו את ההפרש ל-2, אבל מלקולם ושורטס החזירו אותו ל-7. גינת דייק מחצי מרחק, מלקולם העלה ל-42:49 מהקו. שורטס חדר נהדר וקליעת עונשין של קאמינגס סגרה את המחצית ב-43:51 לצרפתים.

בראיין אנגולה, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
בראיין אנגולה חזר אחרי חודש/אתר רשמי, הפועל תל אביב

רבע 3:

קראצר וסאי הביאו את פריז ליתרון 13 בזמן שרק אלכסנדר קלע מנגד, פרנקו הזעיק פסק זמן ב-58:45. מנפורד חזר ממנו עם סל, וורד קלע אחת מהקו, מלקולם הוסיף שלשה ומנפורד השיב באותו מטבע - 61:50. וולס הוריד להפרש חד-ספרתי, קאמינגס קירב עוד קצת אבל מלקולם ירה שוב מרחוק. גינת וטימור קלעו, סיימון ענה לכל אחד מהם בסל. מנפורד ואלכסנדר הקטינו למינוס 6, קראצר קלע מנגד, קאמינגס הוסיף נקודת עונשין ושלשה של וולס עשתה 70:66, שורטס צינן את ההתלהבות עם 8 רצופות בצד השני. נקודה של אנגולה מהקו צימקה ל-78:67 בסיום הרבע.

רבע 4:

קראצר ו-וורד הגדילו את הפער למרות נקודה של טימור, אלכסנדר תרם 2 אבל הררה מיד ענה לו בשלשה והאורחת עלתה ליתרון 16. שורטס המשיך להגדיל את ההפרש מקו העונשין, אנגולה ניסה לצמק אבל שארבן לא אפשר זאת. וולס וקאמינגס הורידו למינוס 15, יאנטונן הגיב בסל ובהמשך הוסיף עוד אחד אחרי שלשה של טימור. זלמנסון השיג נקודות ראשונות, אבל מהדי אנגוואמה, מלקולם והיפי סגרו עניין - 86:104 לפריז בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully