וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענף הכדורסל נפרד מ"היוצר של יוקיץ'": "העולם מלא בחוסר צדק"

הלם בעקבות מותו של עוזר מאמן גולדן סטייט, דיאן מילוייביץ'. הכוכב שהחל אצלו את הקריירה נפרד, סטיב קר: "הרוסים לחלוטין". המסר קורע הלב של בנו וההספד של נשיא סרביה

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פריז 104:86/ספורט1

אסון גדול נפל על עולם הכדורסל אמש (רביעי), עם מותו הפתאומי של עוזר מאמן גולדן סטייט דיאן מילוייביץ'. הסרבי, בן 46 בסך הכל, התמוטט במהלך ארוחה קבוצתית במסעדה בסולט לייק סיטי אחרי התקף לב, שגבה את חייו שעות ספורות אחר כך. משחק החוץ ביוטה נדחה לווריירס, שגם כך עוברים עונה מסויטת, וכל השחקנים ואנשי הצוות בקבוצה היו עדים למוות הטרגי. אנשי כדורסל מכל העולם נפרדו בעצב ממילוייביץ', שרשם קריירה יפה כשחקן באירופה והדריך במשך שמונה עונות את מגה באסקט לפני המעבר ל-NBA.

קבוצות ה-NBA וכוכביה, בראשם אלה מסרביה, כמו גם דמויות בכירות בכדורסל ממדינות הבלקן, הביעו כולם את צערם ותדהמתם מלכתו של "דקי", כפי שכינו אותו. בתקשורת הסרבית הזכירו שמדובר במאמן ש"יצר את ניקולה יוקיץ', כיום השחקן הטוב בעולם. ה-MVP המכהן של סדרת הגמר, שהוביל את דנבר לאליפות בעונה שעברה, שיחק בשלוש השנים הראשונות בקריירה תחת מילוייביץ' במגה באסקט.

הפגישה האחרונה בין מילוייביץ' ליוקיץ'

"הוא בדרך לקריירה גדולה, להיות השחקן הכי טוב של סרביה ב-NBA. אני רק יכול לומר שאני גאה בו, ובעצמי שהייתי ולו חלק קטן בהתפתחות שלו", אמר בזמנו על יוקיץ'. רק לפני מספר ימים הם נפגשו בפעם האחרונה, לפני משחק בין הווריירס לנאגטס, ותועדו לרשתות החברתיות בזמן שיחה מלאת חיוכים. "נוח על משכבך בשלום, דקי! תנחומיי למשפחה", נפרד יוקיץ' באינסטגרם.

סוכן העל מישקו רזנאטוביץ', שיוקיץ' חתום תחתיו והסוכנות שלו מחזיקה בבעלות על מגה וייצגה את מילוייביץ', כתב בפוסט: "העולם של ימינו מלא בחוסר צדק, וזה אחד מהגדולים ביותר! אעשה הכל כדי שכל מה עשית למעני, למען מגה ועולם הכדורסל כולו, לא יישכח לעולם. נוח על משכבך בשלום, דקי!".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

במהלך קריירה בת 14 שנים, מילוייביץ' היה לשחקן המצטיין של הליגה האדריאטית שלוש עונות ברציפות (2004-06), כאשר בשתיים האחרונות סיים גם כמלך הסלים בתור שחקן פרטיזן בלגרד. ב-2019 שימש כעוזרו של איגור קוקושקוב בנבחרת סרביה, ובקדנציה שלו בגולדן סטייט היה שותף לעונת האליפות ב-2022. כתב ESPN אדריאן ווז'נרובסקי הגדיר אותו כ"אדם אהוב במעגלי הכדורסל בארצות הברית וברחבי הגלובוס".

המאמן סטיב קר הביע כאב במסגרת הודעת הווריירס: "אנחנו הרוסים לחלוטין ממותו הפתאומי של דיאן. זו מכה של הלם וטרגדיה לכל מי שקשור בווריירס, ותקופה קשה ביותר למשפחתו, לחבריו ולכל מי שזכה לתענוג לעבוד איתו. בנוסף למאמן מצוין, דיאן היה אחד האנשים החיוביים והיפים שפגשתי מאז ומעולם, מישהו שהכניס שמחה ואור לכל יום עם התשוקה והאנרגיה שלו. אנחנו מתאבלים עם ועבור אשתו נטשה והילדים שלהם, ניקולה ומאשה. האובדן שלהם בלתי נתפס". הבן ניקולה העלה תמונה שלו עם אביו לסטורי, עם הכיתוב: "היית הכל בשבילי".

אפילו נשיא סרביה אלכסנדר ווצ'יץ' ספד למילוייביץ': "איבדנו ספורטאי ואדם דגול. תודה על כל מה שעשית למען המדינה שלנו ועל כך שהיית אחד הג'נטלמנים הגדולים במגרשי הכדורסל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully