וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסך הכל בן 46: עוזר מאמן גולדן סטייט חטף התקף לב ומת

דיאן מילוייביץ' התמוטט במהלך ארוחה קבוצתית במסעדה ביוטה. סטיב קר: "אנחנו שבורים. זה הלם גדול ומכה גדולה. מלבד היותו מאמן נהדר, היה אחד האנשים הכי חיוביים איתם עבדתי"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 17.1/ספורט1

אבל גדול נפל הערב (רביעי) על קהילת הכדורסל העולמית, כשעוזר מאמן גולדן סטייט דיאן מילוייביץ' הלך לעולמו, בסך הכל בן 46.

לפני מספר שעות פורסם בארצות הברית כי שחקן העבר הסרבי חטף התקף לב ביום שלישי בערב, במהלך ארוחה קבוצתית עם השחקנים והצוות בסולט לייק סיטי. הווריירס הגיעו אתמול ליוטה לקראת המשחק שלהם הלילה (בין רביעי לחמישי) נגד הג'אז, והאירוע הקשה התרחש במסעדה בעיר. בעקבות ההתפתחויות המדאיגות, ה-NBA החליטה לדחות את המשחק שתוכנן להתקיים למועד אחר שיפורסם בהמשך.

מילוייביץ' בן ה-46 פונה מיידית לבית חולים בסולט לייקי סיטי, ואנשי צוות מגולדן סטייט נשארו לצידו בבית החולים עד לשעות הקטנות של הלילה. בווריירס קיוו שיתאושש, אך הערב הגיעה הבשורה הקשה. "אנחנו שבורים מהמוות הפתאומי של דיאן", אמר סטיב קר. "זה הלם גדול ומכה כואבת לכל המועדון. היה תענוג גדול לעבוד איתו. מלבד היותו מאמן נהדר, דיאן היה אחד האנשים הכי חיוביים וטובים איתם עבדתי, מישהו שהביא שמחה ואור בכל יום עם האנרגיה והתשוקה שלו. אנחנו משתתפים בצער המשפחה. הכאב שלהם בלתי ניתן לתיאור".

המאמן שימש כעוזרו של סטיב קר מאז שנת 2021, ובעונתו הראשונה היה שותף לזכייה של הווריירס באליפות. בין 2012 ל-2020 אימן בסרביה את מגה באסקט, קבוצה הידועה בפיתוח שחקנים צעירים. בתקופתו בקבוצה הוא עבד עם ניקולה יוקיץ', ולשניים קשר טוב עד היום. שחקני NBA נוספים שעברו תחתיו הם איביצה זובאץ, ואסילייה מיציץ' וגוגה ביטאדזה. בקריירה שלו כשחקן הוא שיחק בין היתר בפרטיזן בלגרד, ולנסיה וגלאטסראיי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully