וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 18.1: הנדרסון חתם באייאקס, גנט מכרה את אורבן

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 22:51

אקס ליברפול עזב את ערב הסעודית ועבר להולנד, יריבת מכבי חיפה בקונפרנס ליג נפרדה מהחלוץ תמורת 13 מיליון יורו ששילמה ליון. וגם: דקו להוט לצרף לברצלונה את קשר מנצ'סטר סיטי

מחוץ לקווים, 18.1/עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* בשורה למכבי חיפה: גיפט אורבן, כוכב גנט, נמכר לליון. הצרפתים רכשו את החלוץ הניגרי תמורת 13 מיליון יורו והוא חתם עד 2028. בקונפרנס ליג הבקיע העונה 5 שערים והוא הוסיף שלושה בלבד בליגה הבלגית, אחרי שבעונה שעברה כיכב עם 20 שערים ב-22 משחקים בבלגיה ובקונפרנס ליג בחצי עונה בלבד, כזכור נרכש על ידי גנט בינואר 2023 תמורת כ-3 מיליון יורו בלבד.

* שרלדו בקר בן ה-28 עזב את אוניון ברלין ועבר לריאל סוסיאדד הספרדית עבור 3 מיליון יורו. במקום בקר, החלוץ כריס בדיה עבר לאוניון ברלין. חלוץ סרבט השוויצרית נמכר בגיל 27 תמורת 2 מיליון יורו.

* קשר מרכז השדה פיליפו רנוקיה בן ה-22 נמכר מיובנטוס לפאלרמו מליגת המשנה באיטליה עבור 4 מיליון יורו.

* עכשיו זה רשמי: ג'ורדן הנדרסון עזב את אל איתיפאק הסעודית אחרי חצי שנה בלבד וחתם באייאקס ההולנדית לשנתיים וחצי הבאות. אל איתיפאק הודיעה במקביל על הארכת חוזהו של המאמן סטיבן ג'רארד בשנתיים נוספות.

שמועות

* ב"טלגרף" דווח כי ברצלונה ואתלטיקו מדריד מעוניינות בקלווין פיליפס. הקשר האנגלי ממעט לקבל דקות במנצ'סטר סיטי, ובספרד נטען כי דקו, המנהל המקצועי, חולם להנחיתו בקטאלוניה. אם הדבר יבשיל, זה יהיה במסגרת השאלה.

* הבלם היפני של מנשנגלדבאך, קו איטקורה, מעורר עניין בליברפול וטוטנהאם לפי "סקיי" הגרמני. לאיטקורה סעיף שחרור בסך 13 מיליון פאונד, אך הוא תקף החל מהקיץ.

* האקס יחזור ליובנטוס? לפי דיווח באיטליה, הגברת הזקנה עשויה להשיב בהשאלה עד תום העונה את פדריקו ברנרדסקי, שמעוניין להצטרף. האיטלקי בן ה-29 שיחק חמש שנים בביאנקונרי לפני שעבר לטורונטו מה-MLS.

* יובנטוס, נאפולי וארסנל מעוניינות בגיאורגי סודאקוב, קשרה בן ה-21 של שחטאר דונייצק, כך דיווח העיתונאי אקרם קונור.

שוער ריאל מדריד, אנדריי לונין. Quality Sport Images, GettyImages
רוצה להישאר. לונין/GettyImages, Quality Sport Images

* אחרי שנטען כי ירצה לעזוב בסוף העונה, בספרד דווח כי אנדריי לונין מעוניין להאריך את חוזהו בריאל מדריד שמסתיים ב-2025. עם זאת, עדיין אין לו הצעה על השולחן מהבלאנקוס.

* בטיס הגיעה לסיכום על התרת חוזהו של אנדרס גוארדאדו. הקשר בן ה-37 ישוב למולדתו מקסיקו אחרי 17 שנה באירופה ויחתום בקלוב לאון.

* אחרי הקדנציה המאכזבת בערב הסעודית, ג'ורדן הנדרסון עומד לחתום לשנתיים וחצי באייאקס עד 2026 בהעברה חופשית. אתמול דווח באנגליה ש"הנדרסון טרם קיבל אגורה מהחוזה בערב הסעודית, שהבטיח לו 350 אלף ליש"ט לשבוע באל איתיפאק, ומקורביו חוששים שהוא עלול שלא לראות את הכסף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully