וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו: "אני מקווה לפגוש את פריז עוד פעם בהמשך העונה"

17.1.2024 / 22:09

הפועל תל אביב הפסידה לצרפתים 104:86, והמשיכה להסתבך בקרב על המקום השני בבית א' ביורוקאפ. המאמן יודע: "אנחנו לא במצב טוב בשלב הזה של העונה". המועדון יחזיר את השחקנים בטיסה מיוחדת

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - פריז 104:86/ספורט1

הפועל תל אביב רשמה הערב (רביעי) הפסד יורוקאפ שני ברציפות, כשנכנעה לפריז באסקטבול 104:86 במשחק "ביתי" בבלגרד. בעקבות ההפסד ירדה הפועל תל אביב למאזן של 11 ניצחונות לעומת ארבעה הפסדים, והמשיכה להסתבך במאבק על המקום השני בבית א'.

החבורה של דני פרנקו פתחה את המשחק טוב והובילה בשלבים מסוימים ברבע הראשון שהסתיים ב-26:26, אבל הצרפתים העלו הילוך ברבע השני וירדו למחצית ביתרון 8. השליטה של מוליכת הבית במחצית השנייה רק התבססה יותר, למרות ששלשה של דז וולס הורידה את הפער ל-4 בלבד, 60:56 באמצע הרבע השלישי, אולם בשלב הזה אדומים ביצעו מספר טעויות וראו את האורחת בורחת שוב, כאשר ב-10 הדקות האחרונות הם לא הצליחו לחזור.

וולס היה הקלע המוביל של הפועל תל אביב במשחק עם 20 נקודות, כולל 8 מ-10 מהשדה, תומר גינת הוסיף 14 עם 7 מ-18 בלבד מהשדה, קסבייר מנפורד סיים עם 14 גם כן ובר טימור קלע 13 וחילק 5 אסיסטים. בראיין אנגולה שב מפציעה וקלע 5 נקודות, בעוד לקייל אלכסנדר היה משחק חלש באופן יחסי, עם 6 נקודות ו-5 ריבאונדים.

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. ברני ארדוב
עכשיו הכי חשוב להתאושש. שחקני הפועל תל אביב/ברני ארדוב

"אני מברך את פריז על הניצחון, הגיע להם. הם היו יותר עקביים מאיתנו, היו לנו הרבה ריצות טובות, אבל גם איבדנו פוקוס בכמה התקפות והם גרמו לנו לשלם על זה", סיכם פרנקו. "המשחק הזה דחף אותנו להוציא את הכי טוב מעצמנו, אנחנו לא במצב הכי טוב כרגע, אבל הרוח שלנו שם. אנחנו קצת מאוכזבים. אני מקווה לפגוש את פריז שוב בעתיד, ושנוכל לעשות עוד דברים יפים. אנחנו עם סגל די חדש, אבל אנחנו תחרותיים. נרצה להשתפר בכל הרכב כדי לנצח את המשחקים".

מאמן האדומים נשאל בסיום מה הוא לוקח מהמשחק, והשיב: "אנחנו מתקדמים ממשחק למשחק, ניתן לשחקנים להתאושש. הכי חשוב בשלב הזה של העונה זה לבוא רעננים לכל משחק, לא משנה מי היריבה הבאה".

הפועל תל אביב תמריא כבר הלילה בחזרה לישראל, בטיסה שכורה שארגנו במועדון לקבוצה כדי שתוכל להתאושש בצורה הטובה ביותר לקראת הדרבי בעוד שלושה ימים. בתכנון המקורי הייתה אמורה סגנית האלופה הישראלית להמריא מחר בבוקר ולנחות רק בשעות אחר הצהריים בישראל. במועדון מייחסים לא מעט מהפציעות שעוברות על הקבוצה למסעות הקשים בתקופה האחרונה, לכן הוחלט להוציא טיסה מיוחדת שתנחת לפנות בוקר בישראל ולאחר מכן לאפשר לשחקנים יום חופש לטובת מנוחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully