וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריידיי לא ייכלל בסגל בית"ר ירושלים, פליטר חתם בבני ריינה

עודכן לאחרונה: 16.1.2024 / 16:23

במועדון מקווים שהחלוץ יהיה כשיר להפועל תל אביב. זסנו תורגל גם כמגן וגם שחקן כנף, גם נהוראי דבוש עשוי לקבל דקות (רביעי, 19:45, ספורט3). מימר צפוי לבצע שינוי אחד לעומת ה-11 שסיימו בתיקו נגד מכבי תל אביב, מגן הפועל באר שבע הצטרף

תקציר: מכבי בני ריינה - בית"ר ירושלים 1:2/ספורט 1

בית"ר ירושלים

פרד פריידיי הפצוע לא ייכלל בסגל, ובמועדון מקווים שיהיה כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב. טימו מוזי בספק וכשירותו תתברר רק מחר. יוסי אבוקסיס בדק אופציות של זוהר זסנו הן כמגן והן כשחקן כנף (אם מוזי לא יהיה כשיר), אם כי בחלק מהתרגולים לי-און מזרחי תורגל בכנף. גם נהוראי דבוש עשוי לקבל דקות, משום שמיירון ג'ורג לא יכול לשחק 90 דקות.

"היה לנו משחק מצוין נגד חדרה, גם מבחינת תוצאה וגם מבחינת מצבים", אמר יוסי אבוקסיס. "אמנם החמצנו הרבה, ונצטרך לשפר את זה, אבל כמו שאמרנו, כדי להגיע לפלייאוף העליון נצטרך לייצר רצף משחקים טוב. זה משחק נגד קבוצה שמתמודדת איתנו על המקום בפלייאוף. קבוצה שאם אנחנו רוצים להתקדם בטבלה אנחנו חייבים לקחת את הנקודות מהמשחק הזה".

פרד פריידיי, שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יהיה כשיר להפועל תל אביב? פריידיי/דני מרון

מכבי בני ריינה

מכבי בני ריינה תנסה להמשיך במומנטום החיובי אחרי התיקו המחמיא מאוד נגד מכבי תל אביב לפני יומיים. ריינה פוזלת לעבר הפלייאוף העליון ובקבוצה רוצים לקחת נקודות נוספות בדרך למעלה, אחרי שמול הצהובים הם הצליחו לקטוע רצף של ארבעה הפסדים רצופים.

המאמן שרון מימר צפוי לפתוח עם הרכב כמעט זהה לזה שפתח ביום ראשון, כאשר השינוי היחיד שמסתמן הוא הצבתו של עמית מאיר בקישור האחורי במקום מוחמד אוסמן המוצהב שייעדר. פרדי ורגאס שנמצא בכושר מצוין יפתח לצידם של שלומי אזולאי ומארק קוסטה, כאשר לואי חילף צפוי לקבל קרדיט נוסף בהרכב.

"אנחנו הולכים לשחק מול קבוצה עם סגל מאוד איכותי, עם שחקנים מהטופ שיש בכדורגל הישראלי", אמר מימר לקראת המשחק, "בית"ר נמצאת בתקופה טובה ויש שם שחקנים בהתקפה ברמה מאוד גבוהה. נצטרך להיות מאוד מוכנים, כדי לעשות את המחוייבות ההגנתית, לפחות כמו שעשינו מול מכבי תל אביב. זה קרב מול קבוצה מאוד חזקה בבית שלה, עם קהל תומך ונצטרך להמשיך עם אותן אנרגיות מהמשחק האחרון, כדי להוציא תוצאה טובה".

בקבוצה חתם היום המגן הימני ניב פליטר בן ה-22, שעבר הקיץ ממכבי יפו להפועל באר שבע ומלכתחילה תוכנן לצאת לשנת השאלה, אך במקום זאת נשאר בסגל של אליניב ברדה ואף רשם ארבע הופעות בליגת העל וכבש נגד מכבי פתח תקוה לפני חודש. כעת הוא מצטרף לסגל של מימר בהשאלה עד תום העונה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
עמית מאיר שחקן מכבי בני ריינה. דני מרון
צפוי לפתוח על חשבון אוסמן המורחק. עמית מאיר/דני מרון

טריוויה

* מכבי בני ריינה ניצחה בשני המקרים בהם התארחה אצל בית"ר ירושלים בעונה שעברה: 2:3 בבלומפילד ולאחר מכן 0:1 בפתח תקוה בפלייאוף התחתון. בביקור היחיד שלה בטדי מול בית"ר, הפסידה 3:1 בגביע בינואר 2020, כשעוד שיחקה בליגה ב'.

* בית"ר ירושלים ללא הפסד בחמשת משחקי הבית האחרונים (שני ניצחונות ושלוש תוצאות תיקו). שישה ללא הפסד? את זה עשתה לאחרונה בשלהי עונת הקורונה, בין מרץ ליולי 2020 (שני ניצחונות וארבע תוצאות תיקו).

* בני ריינה היא הקבוצה היחידה פרט להפועל פתח תקוה שעדיין לא בעטה פנדל העונה.

* ירדן שועה מוביל את הליגה במעורבות בשערים: הוא כבש תשעה (מלך השערים במשותף עם ערן זהבי ופרנזי פיירו) ובישל שישה (שני רק לאנטוניו ספר).

* שלומי אזולאי אוהב לכבוש נגד האקסיות שלו. מכבי חיפה היא היריבה המועדפת עם 11 שערים, אבל בית"ר מיד אחריה עם 10, כולל השלושער היחיד בקריירה בליגת העל (ב-0:3 של בני סכנין בטדי במאי 2016) וגול גם ב-1:2 בסיבוב הראשון.

הרכבי הקבוצות

שופט: רועי ריינשרייבר
אצטדיון: טדי
קהל: 9842

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - מ.ס. אשדוד
שבת, 17:30: מכבי בני ריינה - הפועל חיפה (ספורט3)
שבת, 19:30: הפועל ירושלים - הפועל באר שבע (ספורט4)

ראשון, 19:00: בני סכנין - מכבי פתח תקוה
ראשון, 20:00: הפועל פתח תקוה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי נתניה

שני, 20:00: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully