וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלון אזוגי חתם במכבי פ"ת, שמחכה גם לאיתי בן שבת ונדב נידם

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 21:27

הקבוצה מודעת לצורך בשינוי אחרי התבוסה לחיפה, ומתכננת גם החלפה של זר אחד או שניים, כאשר גדעון אקווה ולורנזו פראמטי מועמדים לשחרור

תחושות קשות מאוד במכבי פתח תקוה אחרי התבוסה אמש (שני) 0:5 למכבי חיפה. זה היה הפסד שני בשני משחקים למאמן החדש רן קוז'וך, שמבין שאין לו כמעט זמן התאקלמות במועדון ונכון לעכשיו הקבוצה שלו מסומנת כאחת מבין הקבוצות שמועמדות לירדית ליגה.

אלון אזוגי, שחקן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
ברו שובך. אזוגי/לירון מולדובן

בפתח תקוה ציפו למשחק חוץ לא פשוט נגד הירוקים, אבל אף אחד במועדון לא ציפה התרסקות כפי שהיתה אמש, כאשר כל השחקנים ללא יוצא מהכלל נראו רע מאוד לאורך כל שלבי המשחק. לפתח תקוה אין הרבה זמן להתאושש מהתבוסה הקשה וכבר ביום רביעי תארח הקבוצה את מ.ס.אשדוד, למשחק שיהיו לו השלכות גדולות מאוד על מצב העניינים בתחתית.

הקבוצה הודיעה הערב על החתמתו של המגן אלון אזוגי, ששוחרר אמש מהפועל תל אביב וחוזר לקדנציה שנייה אצל המלאבסים, אחרי ששיחק שם בעונה שעברה ועזר לקבוצה לעלות לליגת העל. מלבד אזוגי, סימנו במועדון גם את בלם מכבי נתניה איתי בן שבת, ואת קשר הפועל ירושלים נדב נידם. בפתח תקוה מתכננים גם החלפה של זר אחד או שניים, כאשר שמותיהם של גדעון אקווה ולורנזו פראמטי, הוזכרו כמועמדים לשחרור בחלון הנוכחי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully