וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמי: אברטון ונוטינגהאם פורסט עומדות בפני הפחתת נקודות

שתי הקבוצות התבשרו כי הפרו רשמית את תקנות הפרמיירליג. לטופיז כבר הופחתו 10 נקודות בפתיחת העונה: "נמשיך להגן על עמדתנו בערעור המתמשך על הענישות"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 15.1/ספורט1

העמדתה של אברטון לדין בפתיחת העונה שם את הטופיז בעמדה נחותה לעומת שאר קבוצות התחתית בפרמיירליג עם עונש של הפחתת 10 נקודות ממאזנה. על אף פתיחת העונה החיובית מבחינתה וההתאוששות, נראה כי האיומים מצד הליגה על עונש נוסף של הפחתת נקודות בעקבות הפרת חוקי הפרמיירליג ועבירות כלכליות בהחלט עומד להפוך את העונה של הטופיז לסיוט, כשהערב (שני) הפרמיירליג הודיעה כי אברטון הפרה רשמית את תקנות הליגה ותעמוד לדין, כשהעונש צפוי להיות פעם נוספת הפחתת נקודות. מלבד הקבוצה מליברפול, גם נוטינגהאם פורסט בסכנת הפחתת נקודות על הפרות דומות, ושתי הקבוצות כבר הודיעו שהן יערערו על העונש שהן יקבלו בזמן הקרוב.

באברטון הוציאו הודעה רשמית ותקפו את החלטת הפרמיירליג להעמיד אותם לדין פעם נוספת: "המועדון סבור כי הדבר נובע מליקוי ברור בחוקי הפרמיירליג. לליגה אין קווים מנחים על הטלת סנקציות בגין לכאורה הפרות כספיות. אברטון יכולה להבטיח לאוהדיה שהיא תמשיך להגן על עמדתה במהלך הערעור המתמשך".

מחאת אוהדי אברטון נגד הפרמיירליג. GettyImages
זעם עצום מצד אברטון ונוטינגהאם פורסט על הפרמיירליג. אוהדי אברטון במחאה/GettyImages

גם בפורסט הגיבו להכרעה: "נוטינגהאם פורסט מאשרת את ההצהרה מהפרמיירליג שהמועדון הואשם בהפרת כללי הליגה. בכוונת המועדון להמשיך לשתף פעולה באופן מלא עם הפרמיירליג בנושא זה. בטוחים בפתרון מהיר והוגן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully