וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפחתת נקודות נוספת בדרך: אברטון ונוטינגהאם פורסט על המוקד

הטופיז שהופחתו להם 10 נקודות, עשויים לקבל הורדה של 9 נוספות, כשגם שחקניו של סנטוס בסכנה על הפרת חוקי הפייר פליי של הפרמיירליג. צ'לסי צפויה להינצל ומה עם מנצ'סטר סיטי?

תיקתקנו, 3.1/ספורט1

עונש הפחתת 10 הנקודות שאברטון ספגה בנובמבר היה המחמיר ביותר בתולדות הפרמיירליג. הטופיז נענשו על ידי הנהלת הליגה האנגלית על הפרה של חוקי הפרמיירליג ועבירות כלכליות, במה שהוריד בזמנו את הקבוצה של שון דייץ' מהמקום ה-14 בטבלה עד המקום ה-19. אמנם הכחולים התאוששו עם רצף ניצחונות מרשים, אבל כעת עם 3 הפסדים רצופים הם רק מרחק נקודה מהקו האדום, כשללוטון שנמצאת במקום ה-18 משחק חזר.

אם לא הספיקו הצרות של אברטון בענישה החמורה, ב"טיימס" הבריטי מדווחים היום (רביעי) שהקבוצה מליברפול תדע בעוד כשבועיים אם היא תקבל ענישה נוספת על עבירות דומות, כשהצפי הוא עונש של הפחתת 9 נקודות נוספות ממאזנה, מה שישים אותה בתחתית טבלת הפרמיירליג עם 7 נקודות בלבד. במידה וזה יקרה, היא תהפוך לקבוצה הראשונה אי פעם בתולדות הליגה האנגלית לספוג עונש הפחתת נקודות כפול באותה עונה. אמנם היו דיווחים על ענישה נוספת לפני כחודש וחצי, אך כעת נראה שגם ערעור לא יסייע לאברטון שתצטרך נס על מנת להישאר בליגה הבכירה.

מחאת אוהדי אברטון נגד הפרמיירליג. רויטרס
האוהדים כבר זועמים, הקבוצה תקבל עוד עונש? אברטון במחאה נגד הפרמיירליג/רויטרס

ב"טיימס" טוענים שאברטון לא היחידה שעשויה לקבל עונש, כשגם נוטינגהאם פורסט שדיווחה על הפסדים של 45.6 מיליון ליש"ט בעונת 2021/22 ושל 15.5 מיליון ליש"ט בעונה שעברה, יחד עם משכורות עתק ששולמו בניגוד לחוקים הפיננסים של הליגה, תצטרף אליה עם הפחתת נקודות שתסבך אותה במאבקי התחתית.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
בעלי צ'לסי, טוד בולי. Robin Jones, GettyImages
הסתדרו, בינתיים. טוד בולי/GettyImages, Robin Jones

רבים תהו בענישה הראשונה של אברטון כיצד קבוצות פאר כמו צ'לסי ומנצ'סטר סיטי, שבזבזו סכומי עתק בשנים האחרונות, בעיקר הבלוז תחת בעלותו של טוד בולי, אינן נענשו. נגד אלופת הפרמיירליג ואלופת אירופה ישנם 115 אישומים על הפרות כללים פיננסים, כשגם נגד המועדון הלונדוני המקרה דומה עם פחות אישומים, אך לפי הדיווח המקרה של סיטי מורכב יותר ועלול לקחת זמן רב לחקור, בעוד צ'לסי הצליחה לאזן בשנה האחרונה את ההכנסות מול ההוצאות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully