וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה מגבה את צ'אבי, בתקשורת קוטלים וטוענים: לא יגיע חיזוק

דקו הבהיר שהתבוסה בקלאסיקו "לא משנה דבר" במעמדו של המאמן, שיישאר עם סגל דל וסופג ביקורת: "הגיב מאוחר". גם השחקנים במוקד: "חוסר גאווה, מתנות ללא הסבר"

תקציר סופרקופה ספרדי: ריאל מדריד - ברצלונה 1:4/ספורט1

בין אם מתוך אמונה אמיתית בו, או בגלל היעדר אלטרנטיבה ראויה, הנהלת ברצלונה ממשיכה לגבות את צ'אבי למרות התבוסה המשפילה 4:1 בידי ריאל מדריד אמש (ראשון). המנהל הספורטיבי דקו אמר זמן קצר אחרי המשחק: "אין היגיון בשאלות על צ'אבי. המאמן ממשיך לזכות לאמון מכולם וההפסד הזה לא משנה דבר בפן הזה".

במקביל, הצורך בחיזוק הסגל זועק לשמיים לנוכח הפציעות הרבות והיכולת המחרידה שבארסה מציגה כבר מספר חודשים, אלא שב"ספורט" טוענים כי המשבר הכלכלי במועדון לא יאפשר רכש בחלון ההעברות הנוכחי. לא רק חלוץ שיספק תחרות ללבנדובסקי, אלא גם קשר שימלא את החלל שהותירה הפציעה של גאבי - אלו המשאלות של המאמן שככל הנראה לא יתגשמו.

בינתיים, בתקשורת בקטלוניה סימנו את הסיבות להפסד המביך וביניהן הזכירו את צ'אבי כאחד האשמים: "הגיב מאוחר, החילופים המאוחרים לא השפיעו. למרות התוצאה 3:1 בהפסקה, צ'אבי לא ניסה לנער את הקבוצה והמשיך עם אותם 11 עד הדקה ה-62", נכתב.

שחקני ברצלונה תופסים את הראש. רויטרס
מדחי אל דחי. ברצלונה/רויטרס

כמובן שגם השחקנים נקטלו בעוון "חוסר גאווה", כשרק אילקאי גונדואן, רוברט לבנדובסקי ופרמין לופס הוזכרו כאלה שלפחות ניסו. "השחקנים ממשיכים למעוד שוב ושוב על אותה אבן". עוד ביקרו בתקשורת על הטעויות בכל אחד מארבעת השערים של מדריד: "מתנות שאין להן הסבר. השאירו יותר מדי רווח בגב של ההגנה, אראוחו ביצע פנדל מגוחך וקונדה הרחיק רע בשער הרביעי שכבש רודריגו".

ברצלונה קיוותה שהקלאסיקו הזה יהווה תפנית לחיוב בעונה שלה, אבל המשבר רק מעמיק ואם הבלאוגרנה לא תצא ממנו, בקרוב מאוד הם יהיו גם מחוץ למרוץ על יתר התארים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully