וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"גאים לעזור לישראליות, מקווה שתהיה נציגה שנייה לישראל ביורוליג"

עודכן לאחרונה: 15.1.2024 / 16:18

יו"ר איגוד המאמנים של המפעל גוראן סאסיץ' הסביר מדוע סרביה התגייסה לטובת מכבי תל אביב והפועל תל אביב, מחכה לשובן של הקבוצות הרוסיות ומעריך: "לא הייתי מהמר על זה שתהיה קבוצה מדובאי בעונה הבאה"

תקציר: בודרומספור - פנרבחצ'ה 93:92/ספורט1

יו"ר איגוד המאמנים של היורוליג גוראן סאסיץ' התראיין היום (שני) לתקשורת הרוסית ודיבר בין היתר על השעיית הקבוצות הרוסיות, ועל הנדידה של מכבי תל אביב לסרביה. "כסרבי, אנחנו שמחים מאוד לעזור לקבוצות הישראליות", סיפר. "כל המערכת תומכת בהן. בגלל הסנקציות שהיו בעבר, גם פרטיזן בלגרד נאלצה לשחק במדינה אחרת, וגם נבחרת יוגוסלביה. לעולם לא נשכח זאת ותמיד נרצה לעזור לאחרים. גם הפועל תל אביב משחקת בבלגרד ביורוקאפ וזה מקור לגאווה" (יש לציין שגם הפועל ירושלים מארחת בעיר, במסגרת ליגת האלופות של פיב"א).

על הקבוצות הרוסיות אמר: "היינו שמחים להציע הצעה דומה גם להן. אנחנו מאמינים שתמיד צריך לשחק, ושאסור לערב פוליטיקה עם ספורט. צסק"א ויתר הקבוצות הרוסיות צריכות לחזור לשחק ביורוליג. אני מקווה שזה יקרה כמה שיותר מהר".

תמיר בלאט, עוז בלייזר, מכבי תל אביב נגד הפועל ירושלים. דני מרון
סרביה התגייסה. בלאט ובלייזר/דני מרון

על השמועות לפיהן קבוצה מדובאי תצטרף למפעל בעונה הבאה אמר: "אלה רק שמועות, לא הייתי סומך על משהו עד שיהיה רשמי. בואו נגיד שאני לא הייתי שם על זה את הכסף שלי. עם זאת, הייתי שמח אם זה היה קורה. הייתי רוצה לראות גם קבוצה שנייה לליטא, קבוצה שלישית לטורקיה, ליוון, קבוצה שנייה בישראל. מבחינה עסקית, ברור שיש יתרונות לדובאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully