וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניה חסרה 4 שחקנים מול הפ' ירושלים, צרפתי: "נלמד מהטעויות"

גיא צרפתי ייאלץ לאלתר בהרכב מכבי נתניה, בניסיון להתאושש מההפסד, יובל שדה ואיתי בן שבת יפתחו בעמדות הבלמים: "נבוא מוכנים" (שלישי, 19:45, ספורט1)

תקציר: הפועל ירושלים - מכבי נתניה 1:1/ספורט1

מכבי נתניה

מכבי נתניה, שרשמה בשבת הפסד ראשון בעידן המאמן גיא צרפתי, תארח מחר את הפועל ירושלים ותנסה לחזור למסלול הנצחונות (שלישי, 19:45, ספורט1). היהלומים נמצאים בעמדת זינוק טובה לפלייאוף התחתון ובמועדון רוצים להשאיר מאחור את ההפסד להפועל פתח תקוה.

המאמן גיא צרפתי יחסר מחר ארבעה שחקני מפתח, ויאלץ לאלתר בעיקר בחוליית ההגנה שלו. נאסים אואמו ופלאמן גלאבוב מורחקים וגם ג'ואל אבו חנא מחוץ לסגל בגלל צבירת חמישה צהובים. איתן אזולאי פצוע ולפחות על פי התכנון מסתמן שיובל שדה ואיתי בן שבת יפתחו בעמדות הבלמים, כאשר נפתלי בלאי ישחק כמגן שמאלי. אביב אברהם צפוי לפתוח לצידו של בוריס אנו, כאשר עוז בילו ולירן רוטמן מתחרים עם בר כהן ואחמד סלמן, על שני מקומות בקישור.

שחקני מכבי נתניה חוגגים. ברני ארדוב
רוצים לחזור לחייך. נתניה/ברני ארדוב

"אף אחד לא אוהב להפסיד ובטח שלא אנחנו", אמר המאמן צרפתי לקראת המשחק מחר. "אבל בסופו של דבר, אני חושב שאנחנו לומדים מהטעויות שעשינו במשחק. פתחנו את המשחק טוב, שיחקנו כמו שרצינו, אבל קרו מקרים שגרמו לקבוצה להיות בעשרה שחקנים ולאחר מכן בתשעה שחקנים. אני מקווה שזה לא יחזור על עצמו ונעשה הכול כדי להכין את עצמנו למשחק הבא ולבוא מוכנים".

על החיסורים בסגל וההכנה: "עובדתית, נחסר שלושה שחקנים בהגנה, זה משהו שאנחנו לא יכולים לשנות ואלו העובדות. יש לנו שחקנים מספיק טובים שיעלו וישחקו ונעשה את ההכנה הכי טובה מבחינתנו, כדי לתת לשחקנים את כל הכלים להתמודד עם המשחק הזה. האתגר מול הפועל ירושלים, הוא בהחלט אתגר גדול, זו קבוצה חזקה, טובה ומאומנת טוב ואני כבר מצפה למשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

הפועל ירושלים

הפועל ירושלים פוגשת מחר את מכבי נתניה במה שיכול להוות להזדמנות האחרונה של הקבוצה להישאר בתמונת הפלייאוף העליון, כאשר הקבוצה צברה עד עתה 16 נקודות.

אדליי וקאפיטה הפצועים לא יעמדו לרשותו של זיו אריה, באצ'ו עזב, כאשר על אף העובדה שהיה מרוצה מההרכב שפתח נגד סכנין, המאמן צפוי לבצע מספר שינויים בשל עומסים. בקבוצה רוצים לצרף זר נוסף לחלק הקדמי על חשבון באצ'ו, שבשלב זה התקציב הוא 12 אלף יורו לחודש עד לסיום העונה.

אור רויזמן שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
צפוי לחזור להרכב. רויזמן/ברני ארדוב

טריוויה

* אחרי 12 מפגשים בין הקבוצות בכל המסגרות בעשור האחרון שכולם הוכרעו וניצחונות של האורחות בארבעה עימותים רצופים, השתיים נפרדו ב-1:1 בסיבוב הראשון.

* בשני הביקורים האחרונים שלה בנתניה, הפועל ירושלים ניצחה 0:2. לפני כן, בפברואר 2022, התוצאה הייתה 0:2 לזכות המארחת.

* כל 10 משחקיה האחרונים של מכבי נתניה הגיעו להכרעה: חמישה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים.

* הפועל ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה שלא כבשה בדקות 45-60. גם מכבי נתניה לא ממש אוהבת את רבע השעה שאחרי ההפסקה והבקיעה שער בודד בפרק הזמן הזה.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: נתניה
קהל: 4787

משחקי המחזור ה-17:

שלישי, 19:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שלישי, 19:45: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט1)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה (ספורט2)

רביעי, 19:00: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
רביעי, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט3)
רביעי, 20:00: בני סכנין - מכבי חיפה (ספורט4)
רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully