וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא מלמד יחזור בהפועל חיפה, מהפך בהרכב של הפועל חדרה

רוני לוי יקבל בחזרה את החלוץ (שלישי, 19:00), רצון להחתים קשר אחורי ושחקן התקפה. ברסקי, גוטליב וטוויזר צפויים לפתוח אצל אביטן

תקציר: הפועל חדרה - הפועל חיפה 2:1/ספורט1

הפועל חיפה

הפועל חיפה תנסה להמשיך את המומנטום האדיר של הקבוצה ולבסס את מקומה בצמרת הגבוהה במשחק מחר (שלישי, 19:00) נגד הפועל חדרה. המאמן רוני לוי יקבל בחזרה את מלך השערים שלו, גיא מלמד. החלוץ מרגיש טוב, ולאחר שנעדר מהמשחק האחרון יחזור ישר להרכב. בקבוצה מבינים שבעקבות התקופה הטובה הקבוצה הופכת להיות פייבוריטית בהרבה משחקים והלחץ יכול לדבר.

"אנחנו לא במצב שאנחנו מזלזלים באיזו קבוצה בליגת העל", קבע שחקן בחיפה. "ברור לנו שהליגה שוויונית ואנחנו צריכים להגיע בשיא הרצינות לכל משחק כדי לנצח". בחיפה ממשיכים גם בניסיונות החיזוק, כאשר המטרה העיקרית היא לצרף קשר אחורי. יש רצון לצרף גם שחקן התקפה נוסף, זאת לאחר השחרור של שובל גוזלן.

גיא מלמד, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר להרכב של רוני לוי. מלמד/מאור אלקסלסי

הפועל חדרה

הפועל חדרה שנמצאת במשבר גדול תצא מחר למשחק חוץ לא פשוט, נגד הפועל חיפה בסמי עופר. אחרי התבוסה האחרונה 0:3 לבית"ר ירושלים, ירדה חדרה אל מתחת הקו האדום ובקבוצה ינסו לעצור את המפולת ולחזור עם נקודה לפחות מחיפה. המאמן ניסו אביטן מתכנן סוג של מהפכה בהרכב, כאשר ההחלטה הבולטת ביותר היא לספסל את הקשר סמי בוראר, שנראה רע מאוד במשחקים האחרונים. גם סולימאן קוליבאלי וטוני גומס, צפויים לצאת מההרכב, כך שלחדרה יהיו שלושה זרים על הספסל מחר.
רוסלן ברסקי, צפוי לפתוח בקישור, כאשר גם ניב גוטליב ורז טוויזר שנכנסו כמחליפים נגד בית"ר, מתוכננים לפתוח.

"אנחנו מגיעים למשחק במומנטום לא טוב ומנגד פוגשים את הפועל חיפה שנמצאת בכושר מצוין", אמר הבלם עידו לוי לקראת ההתמודדות. "יחד עם זאת, במצבנו לא ממש חשוב מי היריבה אלא באיזו גישה נגיע למשחק. בשבת איכזבנו את עצמנו ואת האוהדים, ואני מקווה שמחר זה ייראה אחרת. אנחנו יודעים למה אנחנו מסוגלים וכבר הראינו את זה בלא מעט משחקים השנה, ואני בטוח שכולם אצלנו מבינים את המצב".

בנושא אחר, הפועל חדרה השתתפה בצער משפחת שסלר על נפילת הבן רס"ל ניצן, שנהרג בדרום רצועת עזה ושיחק במחלקת הנוער של המועדון. "המשפחה מתגוררת בסמוך לאיצטדיון הפועל חדרה שהיה חלק משמעותי בחייה", אמרו. "ניצן שיחק במשך שנים במחלקות הילדים של הפועל חדרה, אביו ארז ליווה אותו לאורך השנים והיה מנהל במספר קבוצות. האחות שי (20) שיחקה בקבוצת הנשים "מכבי כשרונות חדרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
הודעת אבל של ניצן שסלר ז"ל. הפועל חדרה, אתר רשמי
הודעת אבל של ניצן שסלר ז"ל/אתר רשמי, הפועל חדרה
עידו לוי שחקן הפועל חדרה. אריאל שלום
"מקווים שמחר הדברים ייראו אחרת". עידו לוי/אריאל שלום

טריוויה

* הפועל חיפה ניצחה בשלושת מפגשי הליגה האחרונים בין הקבוצות ולא הפסידה להפועל חדרה בחמשת האחרונים, כשהניצחון היחיד של חדרה בחוץ היה 1:2 בספטמבר 2019.

* הפועל חיפה ברצף של שלושה ניצחונות ליגה, לראשונה מאז ספטמבר 2021. ארבעה ניצחונות רצופים? את זה היא לא עשתה מאז אוקטובר 2017.

* הפועל חיפה היא עדיין הקבוצה היחידה בליגה שלא מצאה את הרשת ברבע השעה הראשונה. ב-0:3 על מכבי פתח תקוה היא התקרבה עם השער הכי מהיר שלה העונה, כשינון אליהו כבש בדקה ה-17. סך הכול יש לה שבעה שערים במחציות הראשונות לעומת 15 לאחר ההפסקה.

* הפועל חדרה השיגה נקודה אחת מ-12 האחרונות (ה-1:1 מול מכבי תל אביב) והפסידה חמש פעמים בשבעת המחזורים האחרונים.

* אלעד מדמון כבש שמונה מ-11 שערי הליגה של הפועל חדרה העונה.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לוי
אצטדיון: חיפה
קהל: 2470

משחקי המחזור ה-17:

שלישי, 19:00: הפועל חיפה - הפועל חדרה
שלישי, 19:45: מכבי נתניה - הפועל ירושלים (ספורט1)
שלישי, 20:00: הפועל באר שבע - הפועל פתח תקוה (ספורט2)

רביעי, 19:00: מכבי פתח תקוה - מ.ס. אשדוד
רביעי, 19:45: בית"ר ירושלים - מכבי בני ריינה (ספורט3)
רביעי, 20:00: בני סכנין - מכבי חיפה (ספורט4)
רביעי, 20:30: מכבי תל אביב - הפועל תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully