וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסאי דגו: "איחלתי לסק בהצלחה ושיעוף מהר. מילסון? שיגיע עד הגמר"

מאמן הירוקים היה מאושר אחרי שצימק את ההפרש ממכבי תל אביב ל-3 נקודות והתייחס לאליפות אפריקה: "לא פשוט להיכנס לקבוצה שזכתה בשלוש אליפויות ברציפות. היה חשוב להמשיך את הקצב מבלומפילד". רפאלוב: "הפציעה של ג'אבר לא נראית טוב, נראה שהוא יחמיץ 4-5 שבועות"

תקציר: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה 0:5/ספורט1

בתחילת השבוע שעבר, נדמה היה שמכבי חיפה על סף יציאה ממירוץ האליפות. הירוקים היו רחוקים 10 נקודות ממכבי תל אביב, משחק העונה היה באופק - ואז, הכל השתנה. בעוד הצהובים נתקעו, הירוקים לא עוצרים - אחרי הניצחון על מוליכת הטבלה, רשמה הערב (ראשון) האלופה 0:5 גדול על מכבי פתח תקוה, והאריכה את הרצף הטוב בליגה - 14 משחקים ללא הפסד, מאז אותו 3:2 ללוזונים מוקדם יותר העונה. ליאור רפאלוב הנפלא המשיך בכושר המצוין וכבש ראשון (33), ענאן חלאילי הכפיל עם וולה נהדר (40), גוני נאור הוסיף שער בכורה מבריק (64) וגם דין דוד (69) ושון גולדברג (84) הצטרפו לחגיגה. החבורה של מסאי דגו תנסה להמשיך במומנטום ביום רביעי, כשתתארח אצל בני סכנין, כשג'אבר הפצוע ורפאלוב המוצהב לא יעמדו לרשות הקבוצה. החדשות הרעות היחידות מהערב הזה עבור הירוקים: מחמוד ג'אבר נפצע וירד על אלונקה (78).

מסאי דגו מאמן מכבי חיפה. דני מרון
יכול להיות מרוצה מאוד. דגו/דני מרון

מאמן הירוקים סיכם את הניצחון והתייחס בין היתר לשחקנים ואליפות אפריקה: "היה משחק מצוין. היה לי חשוב שנמשיך את היכולת מהמשחק מול מכבי תל אביב. הפתיחה הייתה קצת צולעת, אבל הרמה עלתה בהמשך וברגע שנכנס הגול הראשון הכל היה יותר קל. יכול להיות שגם אנחנו ליפול, אבל מסתכלים רק על עצמנו. באתי למשחק עם קצת חשש. היינו במשחק אדיר בבלומפילד, דרשתי לשמור על קצב גבוה לא כמו איבודי הנקודות שהיו. כאשר אנחנו סוחבים את הקבוצה היריבה לקצב כזה גבוה, היא לא יכולה להתמודד איתנו. מהרגע הראשון שלי פה, לא הרגשתי שמישהו בוחן אותי מבחינת השחקנים. קיבלתי כבוד, אם זה ליאור רפאלוב או צ'ארון שרי. אני מאוד שמח, זה לא פשוט להיכנס לקבוצה שזכתה בשלוש אליפויות רצופות. כל שחקן פה הכי מחויב. קני סייף נכנס להרכב והראה כמה הוא חשוב. סק? איחלתי בהצלחה ושיעוף משם כמה שיותר מהר. למילסון אני מאחל להגיע עד הגמר".

דגו המשיך: "אני מנסה להתנתק מכל רעשי הרקע ולהתמקד בקבוצה. יכול להיות שגם אנחנו נאבד נקודות בהמשך, הליגה עוד ארוכה. אנחנו צריכים להסתכל רק על עצמנו, יש לי צוות מעולה ואני מקבל פה את כל הכלים כדי להצליח. צ'ארון הקפטן שלי מאוד חסר לי ומי שעלה במקומו נותן 200 אחוז. ליאור היה חצי צולע ואמר שהוא עולה, לא משנה מה. זה הכוח והחיבור של הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מחמוד ג'אבר שחקן מכבי חיפה לפני סאליו גינדו שחקן מכבי פתח תקוה. דני מרון
דאגה מהפציעה שלו. ג'אבר/דני מרון
שחקני מכבי חיפה חוגגים: שריף כיוף, לורנצו שימיץ'. דני מרון
הפער ממכבי תל אביב - 3 נקודות בלבד. שחקני מכבי חיפה חוגגים/דני מרון

ליאור רפאלוב אמר בסיום: "נהנה מכל רגע, באתי כדי להישאר. ניצחון מאוד חשוב היום, בעיקר אחרי ההיי מול מכבי תל אביב. היה חשוב מאוד להמשיך את המומנטום. דיברנו ביומיים האחרונים איך לבוא ברמת מוכנות מאוד גבוהה, וידענו לסיים את המשחק במחצית הראשונה. בתחילת המחצית השנייה המומנטום יכול היה להשתנות, הייתה הצלה מעולה של שריף כיוף ששמר על ה-0:2 והמחמאות לו. חשוב לשתף כמות גדולה של שחקנים כדי להישאר רעננים, אני שמח שכבשנו חמישה שערים. הפציעה של ג'אבר לא נראית טוב, לצערי נראה לי שהוא יחמיץ ארבעה-חמישה שבועות".

על הקהל: "כיף לקבל את האהבה הזו, לא דמיינתי את זה אחרת. מהרגע הראשון הסברתי למסאי, גל, יענקל'ה ועוזי שיש בי את הרעב להוביל ולזכות בתארים. אני מצפה לקרב קשה על האליפות עד הסוף, גם באר שבע בפורמה טובה. ידענו שיהיה למכבי תל אביב קשה לשמור על מאזן כזה של תוצאות, כמובן שהיינו בחצי עין על המשחק שלהם. זה לגיטימי לגמרי. אסור להוריד את הרגל מהגז, הפער יכול לגדול שוב ברגע".

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה. דני מרון
המצב מדאיג. קוז'וך/דני מרון

רן קוז'וך על הפסד נוסף של פתח תקוה: "ערב עצוב. צריך להיות אמיתיים, אלה הבדלי הרמות כרגע בין הקבוצות. זה הולך להשתנות, אנחנו יודעים טוב מאוד מה צריך לעשות. נצטרך להביא שחקנים, דיברתי על זה עם ההנהלה לפני שחתמתי. נצטרך להביא איכות ואנרגיות חדשות לקבוצה. עכשיו אנחנו מגיעים למשחקים שהם הליגה שלנו. אבי לוזון לא אמר יותר מדי בחדר ההלבשה, הוא אוהב את מכבי פתח תקוה וזה כואב לו".

על המצב של הקבוצה אמר: "בשבילי זה אתגר ואין לי ספק שנצא מהמצב הזה מחוזקים. ננסה לתת למי שנמצא את הביטחון ונביא שחקנים חדשים. זה לא קל, הקבוצה חסרת רעיונות לאחרונה והמצב המנטלי לא טוב".

מרקו וולף, שפתח לראשונה בשער מכבי פתח תקוה ומנע תבוסה גדולה עוד יותר: "זה היה ברגע האחרון, גם אני הופתעתי לגלות שאני בהרכב. ניסיתי לעשות הכול כדי להועיל. ניסינו לשחק את המשחק שלנו, התחלנו טוב, אבל עשינו טעויות ובמשחק כזה אסור לך לטעות. הם כבשו את הראשון ומשם היה קשה לעצור אותם. זה היה משחק מחוץ לליגה שלנו, עכשיו נתמודד עם קבוצות שאיתנו בתחתית וזה יהיה אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully