וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוע בסופת ציקלון או רוצה לעזוב? הסערה סביב קארים בנזמה

מקורביו של חלוץ אל איתיחאד טענו כי הוא לא הצליח לצאת מהאי בו נפש, אך לסעודים יש תשובה. במקביל דווח על רצונו לשוב לשחק באירופה

קארים בנזמה מוצג כשחקן אל איתיחאד/מתוך טוויטר

אל איתיחאד, קבוצתו הסעודית של קארים בנזמה, סוערת. אמש (שבת) דווח כי החלוץ הצרפתי לא התייצב בזמן למחנה האימונים של הקבוצה בערב הסעודית, ועל כן המאמן מרסלו גז'ארדו החליט שלא לזמנו למחנה האימונים בדובאי שאליו האלופה המכהנת יוצאת היום.

ב"מארקה" הספרדי יצרו קשר עם סביבתו של בנזמה, ומהם קיבלו הסבר מעניין להיעדרותו. לפי מקורבי השחקן, בנזמה תקוע יחד עם זוגתו במאוריציוס, שם מתחוללת סופת ציקלון. הסופה במדינה מדרום יבשת אפריקה אכן שיבשה את התנועה אל מחוץ לאי, אולם בערב הסעודית מתעקשים כי בנזמה היה אמור להתייצב ביום שישי, ושהוא נעדר מהגעה במועד שבו היה יכול ואמור להגיע.

שחקן אל איתיחאד, קארים בנזמה. Khalid Alhaj/MB Media, GettyImages
שוב לא שקט. בנזמה/GettyImages, Khalid Alhaj/MB Media

המתחים בין בנזמה לקבוצתו ממש לא החלו בימים האחרונים, שכן מקורות סעודים טענו שהצרפתי פספס שלושה אימונים לקראת סוף השנה ולפני פגרת חג המולד. זה מתווסף לעובדה שהאלופה המכהנת מאכזבת קשות והיא במקום השביעי בלבד, כאשר במשחק לפני הפגרה היא הובסה 5:2 בידי אל נאסר של כריסטיאנו רונאלדו.

במקביל לכך, העיתונאי האיטלקי ניקולו שירה דיווח כי בנזמה מעוניין לעזוב את ערב הסעודית ולחזור לשחק בכדורגל האירופי. לא ברור אם מדובר בצעד שיכול להתמשש כבר בחלון הנוכחי או שמא יצטרך לחכות לקיץ.

הליגה הסעודית תתחדש בעוד כשלושה שבועות, כאשר אל איתיחאד היא כאמור אכזבת העונה כשהפער שלה מהמוליכה אל הילאל כבר עומד על 25 נקודות. בנזמה התקשה לספק את הסחורה חרף חוזה העתק שלו, וכבש 12 שערים ב-20 הופעות בכל המסגרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully