וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגאון חזר. עכשיו מנצ'סטר סיטי תרגיש בלתי ניתנת לעצירה"

באנגליה בטוחים שהמהפך מול ניוקאסל "עשוי להשפיע כל העונה" של סיטי. מיקה ריצ'רדס: "דה בראונה נותן לכולם דחיפה, מקצועית ומנטלית"

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 3:2/ספורט1

באנגליה בטוחים שהמהפך של מנצ'סטר סיטי בניצחון 2:3 אמש (שבת) על ניוקאסל שווה הרבה יותר מ-3 נקודות. "זו לא רק התוצאה. המשחק הזה עשוי להשפיע על כל העונה של סיטי", אמר מיקה ריצ'רדס, שחקן העבר של התכולים ומי שמשמש כיום כפרשן בטלוויזיה הבריטית. "היה אפשר לראות את זה על הפנים של פפ גווארדיולה, על החגיגות של השחקנים. כל העונה מפקפקים במנטליות שלהם, תוהים האם זו אותה קבוצה מעונת הטרבל. היו רגעים העונה שהם לא עמדו בציפיות, אבל המשחק אתמול העביר מסר 'אנחנו כאן, נלחמים עד הסוף".

הקאמבק של קווין דה בראונה אחרי חמישה חודשים בחוץ, נתן לסיטי רוח גבית בדרך לקאמבק, ואותה רוח גבית עשויה להימשך אל תוך השלבים המכריעים של העונה. "הגאון חזר, והאפקט שלו על שאר הקבוצה מדהים", אומר ריצ'רדס. "הוא נותן לכולם דחיפה קדימה, מקצועית ומנטלית, ואיתו סיטי תרגיש בלתי ניתנת לעצירה".

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה עם פפ גווארדיולה. רויטרס
את השינוי אפשר לראות "אפילו על הפנים של פפ". דה בראונה עם גווארדיולה/רויטרס

בזכות הניצחון, סיטי התקרבה למרחק של שתי נקודות בלבד מליברפול המוליכה, ונראה שהקרב ילך צמוד עד הסוף. לסיטי, בטוחים הפרשנים, יש כעת נשק שובר שוויון. דה בראונה יכול בקלות להפוך ל"רכש האמיתי של ינואר", כמאמר הקלישאה.

"מדברים הרבה על שחקנים ברמה עולמית, אבל קווין שונה מכולם, הוא יחיד ומיוחד", טוען ריצ'רדס. "זה האופן שבו הוא קורא את המשחק, האופן שבו הוא מחשב כל סיטואציה. הוא יודע מה לעשות בכל רגע נתון על המגרש. לליברפול אין אף שחקן כזה. זה יכול לשנות את התמונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully