וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזה משחק: דה בראונה חזר וסידר לסיטי 2:3 דרמטי על ניוקאסל

הקשר נכנס לדקות ראשונות העונה בליגה, כבש (74) ובישל למחליף נוסף אוסקר בוב (90+1). ברנארדו סילבה סיפק עקב גדול (26), איסק (35) וגורדון (37) הפכו זמנית

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 3:2/ספורט1

המחזור ה-21 בפרמיירליג שיצא לדרך אמש (שישי) עם ה-1:1 בין ברנלי ללוטון, יימשך קרוב לשבועיים ויסתיים רק ב-22 בינואר בשל הרצון להעניק לקבוצות מנוחה אחרי תקופת חג המולד העמוסה. היום ניצחה צ'לסי את פולהאם בדרבי לונדוני, ולאחר מכן קיבלנו 2:3 מלהיב של מנצ'סטר סיטי על ניוקאסל, בניצוחו של קווין דה בראונה המופלא.

ניקאסל - מנצ'סטר סיטי 3:2

בעשרת המפגשים האחרונים בין הקבוצות בכל המסגרות, סיטי כבשה שתי חמישיות, שתי רביעיות, סיימה ב-3:3 בסנט ג'יימס פארק ובביקור האחרון שלה בספטמבר הפסידה 1:0 והודחה מגביע הליגה. גם הפעם המפגש הזה עמד בציפיות, ולבסוף הסתיים בניצחון דרמטי ומתוק של הטרבליסטית, שצימקה את הפער מליברפול המוליכה לשתי נקודות.

ארלינג הולאנד שוב נעדר, אדרסון נפצע והוחלף בסטפן אורטגה כבר בדקה השמינית. הפתיחה היתה שייכת לאורחת: קייל ווקר שלח כדור רוחב אותו המשיך ברנארדו סילבה עם עקב וירטואוזי פנימה (26). אלא שהמגפייז הגיבו במהרה: בדקה ה-35 סיים אלכסנדר איסק נהדר, ושתי דקות לאחר מכן השלים אנתוני גורדון מהפך עם בעיטה יפה משלו.

בדקה ה-69 המשחק השתנה - זה קרה כשקווין דה בראונה עלה מהספסל להופעת הבכורה שלו העונה בליגה. חמש דקות לאחר מכן שחרר בעיטה שטוחה מחוץ לרחבה ואיזן (74), ובתוספת הזמן סיפק בישול קסום למחליף נוסף, אוסקר בוב בן ה-20, שכבש שער בכורה בפרמיירליג והנחיל (90+1) למגפייז הפסד ליגה רביעי ברציפות. איזו דרמה. איזה משחק. איזה שחקן.

שחקן מנצ'סטר סיטי קווין דה בראונה. רויטרס
התגעגענו. דה בראונה/רויטרס
שחקן מנצ'סטר סיטי אוסקר בוב. רויטרס
מי היה מאמין שדווקא הוא יכריע. בוב/רויטרס

צ'לסי - פולהאם 0:1

הבלוז השכיחו מעט את ההפסד 1:0 למידלסברו מתחתית הצ'מפיונשיפ במסגרת חצי גמר גביע הליגה, בדרך לניצחון פרמיירליג רביעי בחמישה מחזורים ומשחק בית 19 ברציפות נגד פולהאם ללא הפסד. המאמן מאוריסיו פוצ'טינו נותר מושלם בשישה מפגשים במסגרת הליגה עם הקוטג'רס, כשאת הפרחים הוא צריך לשלוח לקול פאלמר שהבקיע את השער היחיד במשחק בבעיטת עונשין מ-11 מטרים (45+4). זהו שער הליגה התשיעי של פאלמר, שכבר בהופעתו ב-22 בצ'לסי כבש יותר שערים מכל שחקן בקבוצה בעונה שעברה. על הנקודה הלבנה הוא עמד בזכות שיאן הסחיטות בפנדלים בתולדות הפרמיירליג, ראחים סטרלינג, שעשה זאת בפעם השלישית העונה וה-26 בקריירה, כאשר לבלוז נשרקו כבר שמונה פנדלים העונה.

בשישי:

ברנלי - לוטון 1:1
לברנלי: זקי אמדוני (36). ללוטון: קרלטון מוריס (90+2)

תקציר ניצחונה של צ'לסי 0:1 על פולהאם/ספורט1
שחקני צ'לסי חוגגים עם קול פאלמר. Clive Rose, GettyImages
צ'לסי התאוששה מההפסד המפתיע בגביע הליגה. פאלמר חוגג עם חבריו/GettyImages, Clive Rose

ביום ראשון אברטון תארח את אסטון וילה ומנצ'סטר יונייטד את טוטנהאם. לאחר מכן, רק בשבת הבאה המחזור ימשיך וכאמור יסתיים ביום שני ה-22 בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully