וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיטי חוגגת את הקאמבק של דה בראונה: "היחיד בעולם שיכול למסור ככה"

עודכן לאחרונה: 13.1.2024 / 22:27

הבלגי כבש, בישל וסידר 2:3 דרמטי וחשוב על ניוקאסל בדקות הליגה הראשונות שלו העונה: "התגעגעתי, זה היה משוגע". פפ: "אין לי מילים כדי לתאר את ההופעה שלנו". המספרים והתגובות

תקציר: ניוקאסל - מנצ'סטר סיטי 3:2/ספורט1

כמה שקווין דה בראונה היה חסר למנצ'סטר סיטי. אחד השחקנים החכמים שידע הכדורגל העולמי בשנות האלפיים חזר הערב (שבת) לדקות ליגה ראשונות העונה - והזכיר לכולם איזה שחקן מיוחד הוא. הבלגי נכנס מהספסל של פפ גווארדיולה בדקה ה-69, כשקבוצתו בפיגור 2:1 מול ניוקאסל, והפער מליברפול עומד על חמש נקודות. חמש דקות בלבד לקחו לדה בראונה לכבוש שער טיפוסי מחוץ לרחבה, ואז, דקה בתוך תוספת הזמן, הוא הוסיף בישול גאוני למחליף הנוסף אוסקר בוב בן ה-20, שחגג שער בכורה בפרמיירליג וקבע 2:3 גדול לטרבליסטית. הפער מהפסגה צומק לשתי נקודות, וכשדה בראונה כשיר, הכל מרגיש אפשרי אצל התכולים.

המספרים

  • דה בראונה השתווה לווין רוני עם 103 בישולי פרמיירליג. רק לססק פברגאס (111) וריאן גיגס (162) יש יותר.
  • הבלגי הפך לשחקן סיטי הראשון מאז סרחיו אגוארו בינואר 2014 שרושם שער ובישול מהספסל.
  • דה בראונה היה מעורב בשני שערים במשחק אחד לראשונה מאז גמר הגביע של 2022/23 (אז היו לו שני בישולים).
  • זו הפעם הראשונה מאז אוקטובר 2012 ששני מחליפים של סיטי מעורבים בשער ניצחון בתוספת הזמן (אז היו אלה אדין דז'קו ואגוארו).
  • סיטי היא הקבוצה הרביעית בתולדות הפרמיירליג שרושמת שלושה ניצחונות חוץ רצופים, שבכולם היא פיגרה.
  • ניוקאסל היא היריבה האהובה על סיטי בפרמיירליג - מולה כבשו התכולים הכי הרבה שערים (101), רשמו הכי הרבה ניצחונות (31) והכי הרבה שערים נקיים (22).
  • ניוקאסל סופרת ניצחון בודד בשבעת משחקי הליגה האחרונים שלה, לצד שישה הפסדים.

כך הגיב ארלינג הולאנד

התגובות

"התגעגעתי", הודה הבלגי בסיום. "היתה לי פציעה קשה והייתי זקוק לזמן כדי לחזור. נהניתי היום, זה היה כוח רצון יותר מכל דבר אחר. זה משוגע. אני יודע שלא אוכל לשחק ככה 90 דקות, אולי אוכל 30 דקות כרגע. אני מרגיש את זה בריאות שלי, בעיקר בקור. לא ידעתי מה לצפות, לא ממש חוויתי משהו כזה. כולם מאוד שמחו בשבילי. אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולקבל את החדות שלי בחזרה".

על שער הניצחון של אוסקר בוב אמר: "זה נהדר. המסירה שלי היתה טובה, אבל הריצה של אוסקר היתה מדהימה. ראיתי אותו רץ, אם הוא לא היה רץ, לא הייתי מוסר לו".

בוב עצמו אמר: "זו תחושה מדהימה. מהספסל ראיתי שהמשחק בקצב גבוה מאוד, המנג'ר אמר לי לעלות ולכבוש ולשמחתי זה מה שקרה. זה חלום חיי לכבוש שער פרמיירליג בקבוצה הטובה בעולם, אני לא יכול לתאר את זה. הודיתי לקווין לאחר מכן, הוא היחיד בעולם שיכול למסור ככה. לשחק איתו זה נפלא. הוא לא רק אחד השחקנים הטובים בליגה, הוא גם בחור נחמד מאוד שעוזר לצעירים".

פפ גווארדיולה אמר על דה בראונה: "קצת כעסתי עליו, כי הוא לא הצליח לכבוש בנגיעה הראשונה שלו בכדור. כשהיריבות עייפות, קווין ואוסקר יכולים לספק קצב אחר לקראת הסיום. הוא מסוגל למסור כדורים באופן כל כך ייחודי, אבל גם הסיום של אוסקר היה נהדר. אני מאושר עבורו. לפעמים זה טוב יותר לנצח ככה, הראינו אופי ענק. אין לי מילים כדי לתאר את ההופעה הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully