וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חגיגה בבלגרד: "זה לא נס, זו פרטיזן". למה אוברדוביץ' התעצבן?

הסרבים חזרו מפיגור 24 מול מכבי תל אביב לניצחון והלכו בדרכו של נאנלי גם אחרי שהורחק: "הקריב את עצמו". המאמן התרגז: "עכשיו אלך לבכות, זו התשובה שאתם רוצים?"

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 100:96/ספורט1

מהצד השני של תחושות התסכול במכבי תל אביב, פרטיזן בלגרד באופוריה. הסרבים כבר פיגרו ב-24 נקודות ברבע השני מול הצהובים, אך לעיני 20 אלף אוהדים נלהבים רשמו את אחת הקאמבקים הגדולים בתולדות היורוליג בדרך לניצחון 79:88 אמש (שישי) במחזור ה-21. פרטיזן סיימה את המחזור במקום ה-9 והיא רחוקה ניצחון אחד ממכבי תל אביב השישית, שנהנית מיתרון עליה לאור העובדה שניצחה אותה בהפרש גדול יותר במשחק הראשון של העונה והיחיד שנערך ביד אליהו.

פי ג'יי דוזייר הוביל את קלעי המנצחת עם 23 נקודות, אך מי שהיה חתום על הקאמבק יותר מכולם הוא דווקא אקס הצהובים ג'יימס נאנלי. רבע שלישי גדול של נאנלי סגר ההפרש כולו וקבע שוויון, ובתחילת הרבע האחרון חל טוויסט בעלילה לאחר שהורחק בעבירה בלתי ספורטיבית שנייה. נאנלי אמנם לא נותר על הפרקט, אך כפי שדוזייר אמר, האנרגיה שלו חלחלה: "הוא אמנם הורחק, אבל הוא הביא את האגרסיביות וזה מה שהיינו צריכים - הקרבה של עצמך לטובת הקבוצה, הלכנו בדרכו".

בקטע שלא נקלט בזמן השידור בטלוויזיה, בסיום המשחק נאנלי רץ מחדר ההלבשה לפרקט לחגוג עם חבריו את הניצחון הענק כשהוא כבר על לבוש אזרחי. הקלע הבולט דוזייר החמיא גם לקהל, אותו הגדירו באתר היורוליג כשחקן השישי של פרטיזן: "אמרנו במחצית שנילחם 40 דקות, אתה מחוייב לכך כשאתה משחק מול קהל כזה".

לורנזו בראון מכבי תל אביב. Dragana Stjepanovic, אתר רשמי
משחק בלתי נתפס. בראון מול סמית'/אתר רשמי, Dragana Stjepanovic

למרות הניצחון המרשים, את המאמן ז'ליקו אוברדוביץ' בכל זאת הצליחו להוציא מהכלים. השאלות של העיתונאים היו פחות מפרגנות משציפה, והסרבי הוותיק הגיב בזעם: "עכשיו אני אלך לבכות אחרי ניצחון בגלל ששיחקנו רע, זו התשובה שאתם רוצים? אני באמת לא מבין. אחרי משחק כזה שבו שחקנים נתנו הכל ושיחקו חכם, זה מה שאתם שואלים? אמרתי להם שהם עשו אותי גאה".

אוברדוביץ' המשיך להחמיא לשחקנים ולקהל ואמר: "לפרטיזן אין מנטליות של ווינרים? אני מכבד כל דעה, אבל לזה אין קשר למציאות. הקהל סמך עלינו למרות שהיינו בפיגור של למעלה מ-20 נקודות".

באתרי התקשורת המובילים בסרביה התקשו בעצמם לעכל את מה שחזו, והכותרת באתר ה"מונדו" הטיבה לתאר זאת: "פיגור 24 ואז התפוצצות, מה זה היה?". ב"קוריר" ניסו לענות על השאלה וכתבו: "זה לא נס, זו פרטיזן. קרה קסם, זה הניצחון הכי משוגע אי פעם ביורוליג".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully