וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל ניוקאסל: "נמכור שחקני מפתח". גימראייש יגיע לפ.ס.ז'?

המגפייז הודיעו על הפסדים כלכליים גדולים עם חשש להפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי: "יש הצעות שלא נוכל לסרב להן". הברזילאי יעמוד על המדף, גם ברצלונה, סיטי וליברפול מעוניינות

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 12.1/ספורט1

עונש הפחתת הנקודות של אברטון על ידי הפרמיירליג והענישה שהגיעה לצ'לסי בסוף העשור הקודם על איסור העברות גרמו לקבוצות הגדולות באירופה, ובעיקר למועדוני הפרמיירליג, לשים לב בצורה מבוקרת יותר למאזן הכספים בחשבונות הקבוצה. עם ענישה נוספת שעשויה להיות לאברטון, כשגם צ'לסי ומנצ'סטר סיטי נחקרות בהפרת חוקי הפייר פליי הפיננסי, הקבוצה הבאה שנמצאת על המוקד ודיווחה על הפסדים משמעותיים שעשויים לפגוע בה בטווח הקרוב היא ניוקאסל.

הקבוצה שנרכשה על ידי משקיעים מערב הסעודית באוקטובר 2021 הודתה שהיא תהיה זקוקה למכור שחקנים גדולים על מנת לאזן את מאזן הכספים על פי חוקי הפייר פליי: "קשה לומר בדיוק על אילו שחקנים אנחנו מדברים, אבל אני יכול לומר שזה יהיה הכרחי לעשות זאת ולמכור את חלקם", אמר מנכ"ל ניוקאסל, דארן אילס. "זה תלוי בחוזים של שחקנים, באורך של החוזים ובכסף שאנחנו משלמים. יש הצעות טובות מדי שלא נוכל לסרב להן".

ברונו גימראייש לצד מאמן ניוקאסל אדי האו. GettyImages
הפרידה מתקרבת בעקבות עניינים פיננסים? גימראייש והאו/GettyImages

ב"טיימס" הבריטי מדווחים שהמגפייז עשויים לקבל הצעות עבור ברונו גימראייש, אחד השחקנים הטובים והמשמעותיים ששינו את המועדון מקצה לקצה בשנתיים האחרונות. הברזילאי שהצטרף בינואר 2022 ורק האריך חוזה לפני כשלושה חודשים עד 2028, מבוקש על ידי קבוצות בכירות באירופה, ביניהן פריז סן ז'רמן, ברצלונה, ליברפול ומנצ'סטר סיטי. בעקבות ההפסדים של עשרות מיליוני ליש"ט, נראה כי ניוקאסל תהיה מוכנה להקשיב להצעות של 100 מיליון ליש"ט עבור גימראייש, כשקודם לכן הציבו עליו תג מחיר של למעלה מ-130 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully