וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברקוזן ניצחה בדקה ה-94, סאנצ'ו בישל ודורטמונד קטעה בצורת

פלאסיוס קבע 0:1 על אוגסבורג בתוספת הזמן אחרי 24 איומים על השער. הקיצוני הכין לרויס בבכורה המחודשת בדרך ל-0:3 על דרמשטאדט

תקציר: דרמשטאדט - בורוסיה דורטמונד 3:0/ספורט1

המחזור ה-17 בבונדסליגה נמשך הערב (שבת), אחרי ה-0:3 של באיירן מינכן אמש. באייר לברקוזן רשמה 0:1 דרמטי על אוגסבורג, דורטמונד גברה בהמשך 0:3 על דרמשטאדט.

שחקני באייר לברקוזן חוגגים עם אסקיאל פלאסיוס. LUKAS BARTH/AFP, GettyImages
איזו דרמה. פלאסיוס חוגג/GettyImages, LUKAS BARTH/AFP

אוגסבורג - באייר לברקוזן 1:0

זה הלך קשה, כל כך קשה, אך לבסוף, אחרי 24 בעיטות לשער (לעומת 2 בלבד של היריבה), הצליחה המוליכה למצוא סוף סוף את הרשת ולהגדיל בחזרה את הפער בפסגת הטבלה לארבע נקודות, אחרי צמד ההפסדים לאוגסבורג אשתקד. אסקיאל פלאסיוס היה גיבור הערב כשסיים מהלך קבוצתי יפה ארבע דקות בתוך תוספת הזמן, לאחר שהשער של פיליפ טייץ (72) נפסל על ידי VAR מוקדם יותר. המכונה המשומנת של צ'אבי אלונסו עם ניצחון חמישי ברציפות, ובעוד שבוע מחכה לה משחק חוץ קשה עוד יותר מול ר.ב. לייפציג.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ג'יידון סאנצ'ו, בורוסיה דורטמונד. Alex Grimm, GettyImages
תרומה חשובה לניצחון בבכורה המחודשת. ג'יידון סאנצ'ו/GettyImages, Alex Grimm

דרמשטאדט - בורוסיה דורטמונד 3:0

אחרי הטרגדיה הספורטיבית שחוותה אשתקד ואובדן האליפות במחזור האחרון, דורטמונד חווה עונה לא טובה ורחוקה כבר 15 נקודות מהפסגה, כשהמאבק שלה בליגה יהיה ככל הנראה רק על הכרטיס לליגת האלופות, שגם ממנו היא רחוקה ארבע נקודות. ג'יידון סאנצ'ו חזר לקבוצה אחרי תקופה מסוייטת במנצ'סטר יונייטד אך לא צפוי עדיין לשחק. גם סבסטיאן האלר שנמצא עם נבחרתו באליפות אפריקה וקארים אדיימי הפצועים ייעדרו מול הקבוצה החלשה בליגה, שתנסה לחולל סנסציה.

אמנם הפער מהפסגה עדיין עומד על 15 נקודות, אך לפחות במאבק על המקום בליגת האלופות דורטמונד צברה שלוש נקודות חשובות אחרי שקטעה בצורת של שישה משחקים בלי ניצחון בכל המסגרות. בהיעדרם של סבסטיאן האלר שנמצא עם נבחרתו באליפות אפריקה וקארים אדיימי שסובל מפציעה, יוליאן בראנדט כבש ראשון (24) לרשתה של נועלת הטבלה. בדקה ה-55 בראנדט הוחלף במרקו רויס שעלה יחד עם ג'יידון סאנצ'ו, הקיצוני שחזר לקדנציה שנייה בצהוב-שחור כמושאל ממנצ'סטר יונייטד, שם נמחק לחלוטין מהרוטציה. בדקה ה-77, סאנצ'ו אותת על כוונותיו כאשר בישל לאותו רויס את ה-0:2. יוסופה מוקוקו המחליף קינח בתוספת הזמן (92).

משחקים נוספים:

פ.צ קלן - הידנהיים 1:1
לקלן: דייבי סלקה (29), אדריאן בק (55)

פרייבורג - אוניון ברלין 0:0

מיינץ - וולפסבורג 1:1
למיינץ: סילבן וידמר (61), לוולפסבורג: וצלאב צ'רני (12)

לייפציג - פרנקפורט 1:0
לפרנקפורט: אנסגר קנאוף (7)

משחקי יום ראשון

בוכום - ורדר ברמן
בורוסיה מנשנגלאדבך - שטוטגרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully