וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכור? "הסופר קופה נועד בשביל משחק בין ריאל מדריד לברצלונה"

בארסה גברה 0:2 על אוסאסונה כדי לסדר מפגש מול ריאל מדריד ביום ראשון (21:00, ספורט1), השוער המפסיד זועם על השופט בשער השני במחלוקת. צ'אבי לא חושש מהבלאנקוס: "אתה לא משחק בגמרים, אתה מנצח אותם"

תקציר: ברצלונה - אוסאסונה 0:2 (חצי גמר הסופר קופה)/ספורט1

חובבי הכדורגל יכולים לחייך: יש קלאסיקו. אוסאסונה, מנגד, לא מחייכת, וטוענת: נשדדנו. רוברט לבנדובסקי ולאמין ימאל כבשו שני שערים במחצית השנייה, והעניקו לברצלונה ניצחון 0:2 על אוסאסונה בחצי גמר הסופרקופה הספרדי שנערכה בסעודיה אתמול (חמישי). וכך בארסה קבעה מפגש קלאסי ביום ראשון מול ריאל מדריד (21:00, ספורט1), אחרי שהבלאנקוס ניצחו ביום רביעי 3:5 את אתלטיקו בחצי הגמר השני. זה יהיה שחזור של הגמר של השנה שעברה, שבו ניצחה בארסה 1:3.

רוברט לבנדובסקי, חלוץ ברצלונה. רויטרס
אוסאסונה זועמת, לבנדובסקי חוגג/רויטרס

ברצלונה שלטה והחזיקה בכדור במחצית הראשונה העגומה, אך הייתה חסרת רעיונות ובקושי איימה על יריביתה. לבנדובסקי פספס כמה הזדמנויות וסחט הצלות נאות מסרחיו הררה, אבל בדקה ה-59 כבש, באירוע שיצר מחלוקת.

שחקני אוסאסונה זעמו מהשער והתלוננו בפני השופט על כך שבלם ברצלונה אנדראס כריסטנסן עשה עבירה על חוסה ארנאיז לפני שהחל בהתקפת הנגד, אך בדיקת VAR אישרה את השער וקבעה שכריסטנסן לא עשה עבירה. "הרגשנו שנעשה לנו עוול, כי קריטריוני השיפוט היו שונים מאוד במהלך כל המשחק. העבירה הייתה ברורה", אמר מאמן אוסאסונה, חאגובה אראסטה. סרחיו הררה תקף בצורה בוטה: "הסופר קופה נועד בשביל משחק בין ריאל מדריד לברצלונה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אילקאי גונדואן, קשר ברצלונה. GettyImages
אילקאי גונדואן, קשר ברצלונה/GettyImages

"מצפייה ראשונית זה נראה כמו עבירה, למען האמת, אבל השידור החוזר מראה שלא היה כלום...", אמר מאמן ברצלונה, צ'אבי הרננדס, "לפעמים השופט מחליט לטובתנו, לפעמים נגדנו... עם זאת, אני לא חושב שהוא הכריע את התוצאה של היום". יש לציין שריאל מדריד וברצלונה אמורות לשחק מלכתחילה במפעל, כאלופה ומחזיקת הגביע, ולמעשה אוסאסונה ואתלטיקו הן ה"אורחות".

אחרי השער של לבנדובסקי, צ'אבי העלה את ז'ואאו פליקס מהספסל והחלוץ הפורטוגלי הוסיף תנופה בחלק הקדמי, ובתוספת הזמן הוא בישל לימאל. "אתה לא משחק בגמרים, אתה מנצח אותם. אנחנו רוצים להתחרות מול יריבה, שראיתי משחקת טוב מאוד בחצי הגמר השני", אמר צ'אבי לקראת הקלאסיקו, "עם זאת, אין פייבוריטים, זה קלאסיקו. מקווה שהגמר ילך כמו בשנה שעברה. אנחנו האלופים המכהנים ולפחות נהנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully