וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד מתמוגגים מה-3:5 של ריאל מדריד: "מהדרבים הטובים שנראו"

סימאונה נהנה מ"משחק נהדר", אנצ'לוטי אמר שזה "יום גדול לכדורגל" אבל מבין את המחיר הכבד. צפו ב-3:5 של הבלאנקוס על אתלטיקו

תקציר סופר קופה ספרדי: ריאל מדריד - אתלטיקו מדריד 3:5/ספורט1

זה לא היה אמור להיות משחק כל כך סוער, אבל ריאל מדריד ויריבתה העירונית אתלטיקו מדריד סיפקו אתמול (רביעי) את "אחד הדרבים הכי מדהימים שנראו בשנים האחרונות", כשהבלאנקוס גברו על ירבתם העירונית 3:5 אחרי הארכה ועלו לגמר הסופר קופה. המשחק, שנערך בערב הסעודית, "היה בלתי נשכח", כפי שנכתב ב"אס" הספרדי, ובסיומו "אתלטיקו נכנעה רק כי נגמר לה הכוח, ולא מחוסר מאמץ".

אתלטיקו עלתה ל-0:1, ריאל הפכה ל-1:2, אתלטיקו הפכה ל-2:3, אבל ריאל השוותה וכפתה הארכה, ובהארכה כבשה פעמיים בדקות הסיום בניצחון שסידר לקרלו אנצ'לוטי עוד משחק על התואר, מול ברצלונה או אוסאסונה.

ברהים דיאס חוגג עם ארדה גולר ריאל מדריד. GettyImages
כמה דרמה במשחק אחד. ריאל/GettyImages

"היה משחק נהדר", אמר דייגו סימאונה, המאמן המפסיד, "היינו קרובים, אבל זאת הדרך לשחק ולהתחרות, ככה אנחנו משחקים".

בשבוע הבא הקבוצות שוב ייפגשו, הפעם בשמינית גמר הגביע ביום חמישי הבא, וסימאונה טוען: "אין נקמות בכדורגל, יש משחק חדש, וזה יהיה משחק אחר מהיום".

אנצ'לוטי מנגד נראה רגוע מאוד בסיום, ואמר: "זה צריך להיות שיעור עבורנו המשחק הזה: אתה יכול להפסיד, אבל אף פעם אסור לך להיכנע". לדברי המאמן המנצח, "עדיין יש לנו עוד 90 דקות בדרך לגביע".

הגמר יהיה ביום ראשון, ואנצ'לוטי יודע שהשחקנים שלו השקיעו המון מאמץ, אולי יותר מדי: "המשחק היה מהיר, משער לשער, השחקנים עלו וירדו, עם שתי קבוצות שנלחמו. זה היה יום נהדר לכדורגל, אבל אנחנו לא נהנים ממשחקים כאלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully