וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינטר חגגה 1:5 במונצה, נאפולי הכריעה את סלרניטנה בדקה ה-96

צמדים לצ'לחנוילו ומרטינס, תוראם הוסיף והמוליכה השוותה את הניצחון הכי גבוה שלה העונה. רמאני העניק לאלופה 1:2 דרמטי וקטע רצף של ארבעה משחקים ללא ניצחון

תקציר: מונצה - אינטר 5:1/ספורט1

המחזור ה-20 בסרייה A האיטלקית נפתח בשבת, כשבמוקד המוליכה אינטר הביסה בחוץ את מונצה. עוד לפני כן האלופה נאפולי התאוששה מרצף הכישלונות על חשבון סלרניטנה, עם ניצחון דרמטי בתוספת הזמן.

נאפולי - סלרניטנה 1:2

אחרי ארבעה משחקים רצופים ללא ניצחון בכל המסגרות ושלושה ניצחונות בלבד בעשרת המשחקים האחרונים, האלופה חיכתה עד לדקה ה-96 כדי להכניע את נועלת הטבלה ולעלות לפחות זמנית למקום השישי בטבלה. אמיר רמאני כבש מקרוב את שערו הראשון העונה והעניק לפרטנופי את הניצחון בתוספת הזמן, כשהוא משלים עבורם מהפך. קודם לכן אנטוניו קאנדרבה הבלתי נגמר העלה את סלרניטנה ליתרון מפתיע בדקה ה-29, ומתאו פוליטאנו איזן בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.

מתאו פוליטאנו, נאפולי. Francesco Pecoraro, GettyImages
בקושי, אבל עם 3 נקודות. פוליטאנו חוגג/GettyImages, Francesco Pecoraro

מונצה - אינטר 5:1

הנראזורי השוו את הניצחון הגבוה ביותר שלהם העונה, אחרי שרשמו 1:5 גם בדרבי נגד מילאן בספטמבר, וניצחו בפעם השישית בשבעת המחזורים האחרונים. הקאן צ'לחנוילו פתח את הסכר עם פנדל מוצלח בדקה ה-12, ובדקה ה-60 השלים צמד ראשון בקריירה באיטליה, בהופעתו ה-22 בסרייה A. הטורקי כבש מהנקודה הלבנה בפעם השביעית העונה ורחוק עוד פנדל מוצלח אחד מלהשתוות לדייגו מיליטו (2007/8) ולזלאטן איברהימוביץ' (2011/12) בתור המבקיע הכי פורה של אינטר בבעיטות עונשין מ-11 מטרים בעונה אחת ב-20 השנים האחרונות. צ'לחנוילו גם הגיע לתשעה שערי ליגה וכבר עכשיו השווה את עונת השיא שלו (2019/20). הרשים לא פחות לאוטרו מרטינס, שחגג בעצמו צמד שני העונה נגד מונזה כפי שעשה גם במחזור הפתיחה. הארגנטינאי התכבד גם הוא בפנדל שתורגם לשער השני שלו (84), אחרי שמוקדם יותר (14) נהנה מבישול של פדריקו דימרקו בדרך ל-18 שערים ב-18 הופעות העונה בליגה. מרכוס תוראם, שבישל לצ'לחנוילו את השלישי, כבש את השער החמישי (88).

משחקים נוספים:

ורונה - אמפולי 1:2
לוורונה: מילאן ג'וריץ' (3), סיריל אנגונג (56). לאמפולי: שימון זורקובסקי (64)

גנואה - טורינו 0:0

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
הקאן צ'לחנוילו, אינטר. Jonathan Moscrop, GettyImages
צמד ראשון בליגה האיטלקית. הקאן צ'לחנוילו/GettyImages, Jonathan Moscrop

ביום ראשון תארח מילאן את רומא למשחק המרכזי של המחזור, שיסתיים ביום שלישי עם המפגש בין יובנטוס לססואולו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully