וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבוקסיס: "קללות ושריקות בוז? לא נעים, אבל זה לא ישבור אותי"

מאמן בית"ר "מבואס" מיחס הקהל, אך לקראת חדרה (ש', 15:00, ספורט4) מאמין: "אם נמשיך ככה, נגיע לאן שאנחנו רוצים". חיזוק? "מי שחושב שאפשר למצוא סקורר פנוי באירופה בינואר, חי בחלום"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

בצל הלחץ ההולך וגובר על יוסי אבוקסיס, לו קראו אוהדי בית"ר ירושלים להתפטר אחרי שמחזיקת הגביע לא הצליחה לנצח את מ.ס. אשדוד וסיימה איתה ב-1:1 בבית ביום שני האחרון, המאמן ערך הבוקר את מסיבת העיתונאים לקראת משחק החוץ נגד הפועל חדרה בשבת הקרובה (15:00, ספורט4). על הנייר היריבה היא מהנוחות שבית"ר הייתה יכולה לבקש בסיטואציה הנוכחית, אלא שרק ביום ראשון האחרון סחטה חדרה נקודת חוץ ממכבי תל אביב, וכל תוצאה מלבד ניצחון עלולה לקרב את הצהובים-שחורים לקו האדום.

"עכשיו כל משחק הופך להיות סופר משמעותי", הודה אבוקסיס. "אנחנו בפיגור מהעלייה לפלייאוף העליון. אני חושב שבחודש האחרון הקבוצה בהתקדמות, בסדר של המשחק, בהגעה למצבים. אפילו במשחק האחרון שהיה לא טוב, הגענו לכמות מצבים טובה בשביל להכריע את המשחק. צריכים לשפר את ניצול המצבים, בכל המשחקים אנחנו מחמיצים המון, אבל אני מעודד בזה שאנחנו מגיעים למצבים ושיפרנו את ההגנה. נכון שעדיף לנצח, אבל אני מאמין שבסוף מי שמשחק טוב גם ינצח. עברנו תקופה של 10 משחקים ב-37 יום, אני מעריך את זה ששחקנים פה נותנים מעצמם וסוחבים דקות עם פציעות. עכשיו יהיו לנו יותר אפשרויות".

על ההתאוששות מתקופה עמוסה במשחקים: "עם חמישה ימים בין משחקים, צריך להגיע ליום שבת יותר ערניים. אצלנו, בגלל שנפצעו שחקנים משמעותיים בכל עמדה, היינו יותר דלילים וזה פגע בנו במשחקים האחרונים. כל אחד מהפצועים יכול היה לתת לנו אפשרות נוספת לרוטציה".

דור מיכה שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
בית"ר רוצה לצאת מהתקופה הלא טובה. דור מיכה/דני מרון

על הכושר הירוד של החלוצים הזרים: "גם פריידיי וגם ג'ורג' חלוצים טובים, נכון שפרד מחמיץ במשחקים האחרונים אבל אני סומך על שניהם שהם יתנו את הגולים. מי שחושב שבינואר אפשר למצוא סקורר פנוי להביא מאירופה, חי בחלום. יש רצון להתחזק בכל עמדה במגרש, אם נמצא שחקנים טובים נעשה את זה, ואם לא, יש לנו שחקנים טובים בכל עמדה ברגע שיחזרו הפצועים. אם נמצא חיזוק, נוכל להתרענן קצת ולהיות קבוצה טובה .לא נביא סתם שחקנים שלא ישדרגו אותנו".

המאמן המשיך: "אנחנו חושבים איך להיכנס לפלייאוף העליון, אני יודע שההפרש די גדול, בלי עונש ארבע הנקודות שלנו זה היה רק נקודה אחת. יהיה קשה, אבל אני מאמין בקבוצה שאם נמשיך לשחק ככה, נגיע לשם".

אבוקסיס נשאל על שריקות הבוז בשני המשחקים האחרונים: "אני לא רוצה להתייחס לאלה שמקללים ושורקים בוז. עשינו מהפכה בקיץ, נבנינו מחדש, לקח לנו זמן ואנחנו במגמת שיפור. כשאתה חוזר לפה אחרי הרבה שנים, זוכים בגביע המדינה והקהל חוזר עם 12,000 מנויים, ושורקים בוז אחרי כמה משחקים פחות טובים, זה לא נעים. אבל אני חושב איך משפרים את הקבוצה וכל כך עסוק בזה, שגם אם זה מבאס לשמוע את זה (הבוז), זה לא משהו שאנחנו מרוכזים בו. זה לא ישבור אותי ולא מוציא אותי מהפוקוס. בסוף בדרך הזאת נגיע לאן שאנחנו רוצים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully