וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירת "תתפטר" של אוהדי בית"ר לאבוקסיס, עוזרו: "הסגל קצר"

הקהל בטדי לא אהב את ההופעה ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד והגיב בבוז ובקריאות נגד המאמן. אלי לוי: "שיבשנו להם את התוכניות"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

בית"ר ירושלים קיוותה להתאושש מההפסד הדרמטי בשבוע שעבר להפועל חיפה, אז שמטה יתרון כפול ונכנעה 3:2. היא לא הצליחה לשוב הערב (שני) למסלול הניצחונות, אבל לפחות נחלצה מפיגור וחזרה ל-1:1 ביתי נגד מ.ס. אשדוד. את האוהדים זה לא ממש סיפק והם הגיבו בבוז צורם בסיום ובשירת "תתפטר" לעבר המאמן יוסי אבוקסיס שריצה עונש הרחקה וישב ביציע.

ג'ורדן בוטאקה כבש בפנדל בדקה ה-51 לזכות האורחת, אך ירדן שועה סחט פנדל מן העבר השני, בדקה ה-71 כבש את התשיעי שלו והשתווה למלכי השערים של הליגה פרנזי פיירו וערן זהבי ובסיום נפרדו השתיים ב-1:1 - עבור נועלת הטבלה זו נקודה ראשונה אחרי חמישה הפסדים רצופים.

אוהדי בית"ר ירושלים. דני מרון
אוהדי בית"ר ירושלים/דני מרון

גל כהן, עוזרו של אבוקסיס שעמד על הקווים במקומו: "בטח שבטדי ועם מינוס ארבע הנקודות אנחנו רוצים לנצח. השחקנים נתנו פה השקעה אדירה, אבל אנחנו בסגל מאוד מאוד קצר. שחקנים פצועים, חלק רק חזרו מפציעה. יהיה קל יותר לנהל את הסגל כשבשבוע הבא יחזרו שחקנים פצועים. צריכים לחבר רצף ניצחונות כדי לחזור ולכוון למעלה בטבלה".

על היעדר הרוטציה: "רצינו לעשות רוטציה. יש הרבה שחקנים שמשחקים המון ואין לנו איך להחליף ביניהם. היה משחק פחות טוב, היינו יכולים לנצח את המשחק".

על חלון ההעברות: "מחפשים בלם וזר, זה לא סוד. אם יהיה אפשרות גם בשוק הישראלי נביא. המטרה היא להגיע לפלייאוף העליון ואני מאמין שנעשה את זה בסוף".

טימו מוזי סיכם את חלוקת הנקודות והעייפות של הסגל ברצף המשחקים: "ציפינו לנצח פה בטדי עם הקהל שלנו. כמו שגל אמר, הסגל טיפה קצר וברצף משחקים מאוד מאוד ארוך. הרגשתי כבר כמה משחקים את הרגליים ואני ממשיך לתת הכול. מאוכזבים מהנקודה הזאת, אבל עם הפנים קדימה. אשדוד עמדו מולנו טוב, אבל למזלי הצלחנו לעשות את ה-1:1. חבל טיפה שלא הצלחנו גם לנצח את המשחק. עייפות? אני מאמין בסגל הזה מאוד, בטוח שכל שחקן פה שיעלה מהספסל ישנה את המשחק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דור מיכה שחקן בית"ר ירושלים מאוכזב. דני מרון
"מאמין בסגל הזה מאוד". טימו מוזי עם דור מיכה/דני מרון

אלי לוי, מאמן מ.ס. אשדוד: "אני מאוכזב. ידענו מה היתרונות של בית"ר והצלחנו לנטרל את זה. היה חשוב לעצור את רצף ההפסדים. יש לנו עוד גירעון גדול של נקודות, צריך לשחק ככה בכל משחק ואני מאמין שזה עוד יגיע. הייתה חסרה רגל מסיימת. שיבשנו להם את כל התוכניות, בית"ר בעטה רק פעם אחת למסגרת, וגם זה היה בפנדל. הפנמנו שאנחנו נלחמים על החיים שלנו וככה נראה גם המשחק. יש לנו את הזכות ועודף הנקודות. מקווה שמפה נהיה יותר טובים".

לקראת חלון ההעברות: "אנחנו צריכים חיזוק, נתחזק בכמה עמדות. איפה שנוכל להביא שחקנים איכותיים שישדרגו אותנו, נביא".

מיכאל אוחנה: "חדר ההלבשה שלנו מאוכזב מהתוצאה, רצינו יותר. הצוות המקצועי הכין אותנו בצורה הכי טובה שיש למשחק הזה. חושב שאנחנו מתקדמים מיום ליום, שיחקנו טוב יותר מהמשחקים הקודמים שלנו".

אלי לוי מאמן מ.ס. אשדוד. דני מרון
מחכה לחיזוק. אלי לוי/דני מרון

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully