וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א מתחילה להפנים: סימני האזהרה לפני ההפסד והבעיות העמוקות

11.1.2024 / 6:15

המשחקים האחרונים שאותתו על העתיד לבוא, האסיפה של קין שלא תיקנה את הליקויים ומכת הפתיחה של מכבי חיפה שנראתה כמו בעלת הבית: הקונספציה של מכבי ת"א קרסה תוך 4 ימים, וכעת יש במועדון מי שמודה ש"זה כבר היה צריך לבוא". התוכניות לחלון ישתנו?

תקציר: מכבי תל אביב - מכבי חיפה 1:0/ספורט1

זה היה באוויר ולא הגיע משום מקום. תמרור האזהרה היה הרבה לפני התיקו מול הפועל חדרה ביום ראשון. הסימנים היו הרבה קודם. בשער הניצחון על בית"ר ירושלים רק בתוספת הזמן. בפנדל שעצר אורלנדו מוסקרה מול מכבי נתניה, אחרת כנראה שההפסד הראשון היה מגיע הרבה לפני שהגיע אמש (רביעי). בשער הניצחון של ערן זהבי מול מכבי פתח תקוה, שהיה השער האחרון שלו לפני הבצורת. מכבי תל אביב אמנם השיגה 37 נקודות מתוך 39, אבל הכדורגל שלה כבר קרטע והניצחונות על חודו של שער אחד בלבד, היו צריכים ללמד את כולם שקיימת בעיה.

רובי קין התמודד ערב המשחק עם החלטות ודילמות מאוד קשות. אבל לא בטוח שלצד הבחירה שלו ב-11 הלא נכונים, הוא גם הכין את השחקנים שלו בצורה המיטבית למפגש מול מכבי חיפה. מכבי תל אביב הייתה צריכה להיות הלוחצת, הדומיננטית, הדורסת אבל דווקא מכבי חיפה נראתה בפתיחת המשחק כבעלת הבית. "לא רצינו שהרצף הנדיר הזה יסתיים, אבל כנראה שההפסד הזה היה כבר צריך לבוא", אמרו אמש במועדון על כמעט 13 שנים ללא ניצחון ירוק בבלומפילד על מכבי תל אביב, אשר הסתיימו אמש. "זה היה אחד הרצפים הכי יפים כי הוא היה בינינו לבין מכבי חיפה וחבל שזה נגמר".

מאמן מכבי תל אביב, רובי קין. ברני ארדוב
זה הרבה מעבר לאסיפה או לבחירת ההרכב. רובי קין/ברני ארדוב

קין אולי חשב שהאסיפה שערך עם השחקנים אחרי התיקו מול הפועל חדרה כבר בחדר ההלבשה בבלומפילד, תזיז משהו ותפתור את הבעיות, אבל הן הרבה יותר עמוקות.

מכבי תל אביב בנתה חלק גדול ממשחק ההתקפה שלה על מילסון והיעדרותו מורגשת במיוחד. כשזה מתווסף לעובדה שערן זהבי לא מוצא את השער, זה כבר יותר מדי. לכך צריך להוסיף מימד של עייפות שבאה לידי ביטוי בעיקר אצל דור פרץ ורוי רביבו. המסקנה הבלתי נמנעת: יש כאן בעיות שאסיפה כזו או אחרת לא יצליחו לתקן.

עכשיו הפנים לחלון הזה ואם יש משהו טוב שקרה למכבי תל אביב אמש, זו העובדה שהיא יודעת שהיא חייבת להתחזק. כל הקונספציה לפיה יש לקבוצה סגל מספיק טוב לאליפות, גביע והמשך התמודדות באירופה, קרסה תוך ארבעה ימים בין הפועל חדרה למכבי חיפה. גם מי שחשב שהסגל מספיק רחב וטוב, מבין הבוקר שצריך לרענן ולמצוא זר ועוד ישראלי אחד מעבר למתן בלטקסה כדי לספק עוד פתרונות לעומסים ולהיעדרויות.

ביום ראשון מול בני ריינה יעדר דן ביטון שנפצע אמש וגם אנריק סבוריט המוצהב יהיה מחוץ לסגל. מילסון ימשיך להיעדר בגלל הנסיעה לאליפות אפריקה. עידו שחר שנעדר אתמול בגלל רגישות בשריר יחזור.

עוד בוואלה

צפו: ערן זהבי התעמת מילולית עם אוהד מכבי ת"א - "אפס, תתבייש"

לכתבה המלאה
שחקן מכבי תל אביב ערן זהבי. ברני ארדוב
הגיע הזמן לשנות. זהבי וסבוריט/ברני ארדוב
ילדי עמותת איל"ן במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. מכבי תל אביב,
ילדי עמותת איל"ן במשחק בין מכבי תל אביב למכבי חיפה/מכבי תל אביב

שני ילדי עמותת איל"ן שניהם מקו עימות מאשקלון ומטולה, ליוו את הקפטנים של הקבוצות מכבי חיפה ומכבי תל אביב. דויד פלדמן, תלמיד כיתה ב', תושב אשקלון עם CP שיתוק מוחין מלידה, מתנייד עם הליכון. נריה בורנשטיין, בן שש וחצי, תושב מעלות שנשאר עם משפחתוֹ שלא התפנתה מהעיר, עם CP שיתוק מוחין מלידה. נריה אף משתתף פעיל בחוג כדורגל במרכז הספורט איל"ן חיפה.

העלייה לכר הדשא היא חלק משיתוף פעולה של מכבי תל אביב עם איל"ן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully