וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האוהדים זועמים על פוצ'טינו: "יכול להבין את האכזבה שלהם"

צ'לסי הגדילה שיא שלילי מול מועדוני פרמיירליג בהפסד למידלסברו בחצי גמר גביע הליגה שהיה ה-31 מתחילת העונה שעברה. הקהל רתח בסיום וקרא למאמן להתפטר

תקציר חצי גמר גביע הליגה האנגלי: מידלסברו - צ'לסי 0:1/ספורט1

רצף 3 הניצחונות של צ'לסי אולי רק הסווה את מה שמזמן אוהדי הקבוצה יודעים - הקבוצה שלהם השתנתה בשנתיים האחרונות בצורה שהפכה אותה מקבוצה המתחרה על כל התארים לאחת שנלחמת במרכז טבלת הפרמיירליג ורושמת הפסדים מביכים. אתמול (שלישי) הגיע אחד כזה עם 1:0 למידלסברו במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר גביע הליגה האנגלי. אמנם לבלוז יש אפשרות לתקן בשבוע הבא ולהעפיל סוף סוף למשחק על תואר, אך היכולת של שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו מול קבוצת אמצע הטבלה מהצ'מפיונשיפ לא מבשרת דברים טובים.

זה היה המשחק הראשון אחרי 9 מפגשים בין המועדונים שבורו הצליחה לכבוש בו. האחרון לכבוש עבור בורו נגד הקבוצה הלונדונית הוא מארק וידוקה שעשה זאת באוגוסט 2006, והשער של היידן האקני שבר בצורת של 14 שעות ו-6 דקות. מעבר לכך, זה ההפסד הראשון של צ'לסי לקבוצה הנמצאת בליגה נמוכה ממנה בגביע הליגה מאז 1999, אז הודחה על ידי האדרספילד במפעל השלישי בחשיבותו באנגליה.

המאזן העגום של הבלוז מתבטא באחד השיאים המשפילים של הקבוצה כשרק לבורנמות' ונוטינגהאם פורסט יש יותר הפסדים בכל המסגרות מתחילת העונה שעברה מבין קבוצות הפרמיירליג עם 32 כאלה, בעוד לאורחים מלונדון יש 31 כאלה, אבל לצ'לסי יש את מאזן החוץ הגרוע ביותר עם 21 הפסדים מתוך ה-31 הללו.

בשריקת הסיום אוהדי צ'לסי שהגיעו לתמוך בקבוצתם ביציע החוץ זעמו על השחקנים, קיללו אוהדים וקראו לפוצ'טינו להתפטר, כשטיאגו סילבה ושחקנים נוספים רצו על מנת להגיע אותם ולהתנצל בפניהם על ההופעה המבישה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קול פאלמר צ'לסי. GettyImages
לא מצליחים לסיים עם הכדור ברשת. פאלמר/GettyImages

המאמן הארגנטינאי שוב הודה שהקבוצה שלו "לא הייתה מספיק טובה ומסוכנת" אחרי ההפסד: "הגישה שלנו הייתה טובה, אבל עשינו יותר מדי טעויות. היו לנו מספיק מצבים לכבוש ונקווה להכריע את זה ב-90 הדקות שנותרו בסטמפורד ברידג'. האוהדים זעמו? לא ראיתי מה קרה שם, אבל אני יכול להבין את האכזבה של הקהל מהתוצאות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully