וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך להפתעה? מידלסברו ניצחה 0:1 את צ'לסי בחצי גמר גביע הליגה האנגלי

האקני (37) כבש עבור הקבוצה מהצ'מפיונשיפ במשחק הראשון מבין שניים על הכרטיס לגמר המפעל. הבלוז הרבו להחמיץ בהופעה חלשה. פיורנטינה עלתה לחצי גמר הגביע האיטלקי אחרי ניצחון בפנדלים על בולוניה

תקציר חצי גמר גביע הליגה האנגלי: מידלסברו - צ'לסי 0:1/ספורט1

שלב חצי גמר הגביע האנגלי כולל 3 קבוצות מהפרמיירליג ועוד אחת מהצ'מפיונשיפ בדמותה של מידלסברו. דווקא אחרי עונה נהדרת של הקבוצה מליגת המשנה באנגליה, בורו התקשתה עד כה להמריא בעונה הנוכחית עם קמפיין מאכזב למדי בליגה כשהיא במקום ה-12 בלבד בטבלה. הערב (שלישי) היא אירחה את צ'לסי במשחק הראשון מבין שניים והצליחה להשיג תוצאה נהדרת לקראת הגומלין בשבוע הבא עם ניצחון 0:1 קטן ומתוק.

מאוריסיו פוצ'טינו אכן היה ללא מספר שחקני סגל בכירים עם פציעות רבות מפתיחת העונה, אליהן התווספו לאחרונה שוב רומאו לאביה וכריסטופר אנקונקו שהצטרפו רק בקיץ האחרון, אך גם בלי סוללת הכוכבים, צ'לסי עלתה עם הרכב טוב מספיק על מנת לכבוש ולהשיג תוצאה טובה לקראת הגומלין בסטמפורד ברידג'.

השער של המארחת הגיע בדקה ה-37 כשאייזיאה ג'ונס הניח להיידן האקני כדור על מגש והקשר בעט לרשת של ג'ורג'ה פטרוביץ' כדי לקבוע את תוצאת המשחק עם שער ראשון של מידלסברו נגד צ'לסי אחרי שלא הצליחה לעשות זאת במשך 9 משחקים רצופים. היריבה המחכה בגמר, למי מהשתיים שתעפיל בשבוע הבא, תיקבע בצמד המשחקים בין ליברפול לפולהאם, כשהראשון ייערך מחר (רביעי, 22:00, ספורט1).

היידן האקני חוגג עם שחקני מידלסברו. GettyImages
הקבוצה מליגת המשנה תגיע לגמר גביע הליגה? האקני חוגג עם חבריו/GettyImages

במשחק רבע הגמר הראשון בגביע האיטלקי שנערך הערב, פיורנטינה, פיינליסטית הגמר בעונה שעברה, עלתה לשלב חצי הגמר עם ניצחון בפנדלים 4:5 על בולוניה אחרי 0:0 בתום 120 דקות. שתי הקבוצות בעטו את כל 4 הפנדלים של כל צד פנימה, עד שסטפן פוש החמיץ ומקסים לופז העלה את הסגולים לשלב הבא, שם יפגשו את המנצחת בין אטאלנטה למילאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully