וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 10.1: דוריבל ג'וניור מונה רשמית לברזיל, סאנצ'ו מתקרב לדורטמונד

עודכן לאחרונה: 10.1.2024 / 21:26

האנגלי יושאל ממנצ'סטר יונייטד ללא אופציית רכישה, בזמן ששניים מחבריו לשדים האדומים מבוקשים. השחפים מימשו את סעיף השחרור של בארקו בן ה-19 מבוקה ג'וניורס, בונוצ'י בדרך לפנרבחצ'ה

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

העברות

* ההתאחדות לכדורגל של ברזיל הכריזה רשמית על מינויו של דוריבל ג'וניור למאמן הנבחרת.

* סביליה הודיעה על צירופו של לוסיין אגומה, בלמה בן ה-21 שהגיעה בהשאלה עד תום העונה מאינטר עם אופציית רכישה.

* ליון רכשה ב-17 מיליון יורו (ועוד 5 מיליון על סעיפים שונים) את מאליק פופאנה, שחקן הכנף בן ה-18 של גנט ונבחרת בלגיה הצעירה, שחתם עד קיץ 2028.

* פאביו קרבאליו, שהסכם ההשאלה שלו מליברפול לר.ב. לייפציג קוצר, יבלה את שארית העונה בהשאלה בהאל סיטי מהצ'מפיונשיפ.

שמועות

* באירופה מיישרים קו. ראדו דראגושין, בלם גנואה ונבחרת רומניה, בחר בטוטנהאם על פני באיירן מינכן. הספרס שיפרו את הצעתם הלילה והם ישלמו כ-30 מיליון יורו, וכחלק מהעסקה ג'ד ספנס יושאל לקבוצה האיטלקית עד תום העונה. ההחלטה צפויה לסלול את דרכו של אריק דייר מטוטנהאם לבאיירן, עסקה שככל הנראה הייתה נופלת אם דראגושין היה מחליט לעבור לבוואריה. לידיעה המלאה על העסקה.

* הושג סיכום על העברתו של ג'יידון סאנצ'ו ממנצ'סטר יונייטד לבורוסיה דורטמונד. האנגלי ישוב לאקסית בעסקת השאלה ללא אופציית רכישה, והשוורצגלבן יכסו חלק משכרו.

* יהלום ארגנטינאי חדש בדרך לברייטון. השחפים מימשו את סעיף השחרור בסך 10 מיליון דולר וירכשו את ולנטין בארקו בן ה-19 מבוקה ג'וניורס.

* אחרי אדין דז'קו, דושאן טאדיץ' וכוכבים נוספים, פנרבחצ'ה תשים את ידיה על שם גדול נוסף. לאונרדו בונוצ'י יגיע היום לאיסטנבול כדי להשלים את המעבר מאוניון ברלין, הוא יחתום על חוזה עד תום העונה וישתכר 1.3 מיליון יורו במהלך התקופה. לפי "סקיי" פנר ניהלה משא ומתן גם לגבי אנתוני מרסיאל, אך הצרפתי מעדיף להישאר במנצ'סטר יונייטד.

* סביליה מנהלת שיחות עם מנצ'סטר יונייטד בנוגע לצירוף בהשאלה של הקשר חניבעל מג'ברי עד תום העונה. התוניסאי בן ה-20 ויתר על ההשתתפות באליפות אפריקה כדי לעסוק בעתידו במהלך חלון ההעברות. שחקן התקפה נוסף שעשוי לעזוב את השדים האדומים הוא פקונדו פליסטרי, זאת לאחר שפ.ס.וו איינדהובן פנתה ובדקה את האפשרות לצרפו.

* ב"ל'אקיפ" הצרפתי משוכנעים: וולבס תפנה לפריז סן ז'רמן על מנת לשאול את הוגו אקיטיקה, ועל פי הדיווח האלופה הצרפתית נוטה להסכים לכך. וולבס מעוניינת גם בחלוץ סאות'המפטון צ'ה אדאמס שזוכה להתעיינות משתי קבוצות פרמיירליג נוספות, וגם בדני אינגס מווסטהאם שאחריו עוקבת גם קריסטל פאלאס.

* ברצלונה ואיינטרכט פרנקפורט נאבקות על הכישרון השבדי, לוקאס ברגבאל, אשר עשוי לעלות להן 10 מיליון יורו.

* ז'וזה מוריניו ינצל את מיעוט הדקות של אוריול רומאו וינסה להחתימו ברומא, כך לפי "הרפובליקה". הפורטוגלי מעוניין בקשר האחורי של ברצלונה שלא מרוצה ממעמדו באלופת ספרד.

הוגו אקיטיקה, ויטיניה שחקני פריז סן ז'רמן חוגגים. רויטרס
יעזוב את צרפת? אקיטיקה עם ויטיניה ואמבפה/רויטרס

* באנגליה טוענים שווסטהאם שוקלת לפנות לאייאקס לגבי סטיבן ברחוויין. שחקן הכנף בן ה-26 שאכזב במדי טוטנהאם, עשוי להצטרף לפטישים שרוצים לעבות את הסגל אחרי פציעותיהם של לוקאס פאקטה וג'רוד בואן.

* מהלך מפתיע של פריז סן ז'רמן? ב-"RMC" טוענים שהפריזאים יפנו לרומא על מנת להחתים את בלם הקבוצה, דייגו יורנטה.

* מונאקו מעוניינת לצרף את הבלם הצרפתי של סביליה לואיק באדה, כך לפי "RMC".

* מילאן סיכמה על רכישתו של החלוץ הצעיר והמבטיח מתיאה פופוביץ'. הסרבי בן ה-18 יחתום ל-5 שנים בשורות הרוסונרי.

* אחרי 7.5 שנים, לוק איילינג עוזב את לידס. המגן בן ה-32 יעבור בהשאלה למידלסברו עד תום העונה, אז יפוג חוזהו בלידס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully