וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דראגושין בחר בטוטנהאם על פני באיירן: "לא מאמין שסירבנו להם"

הבווארים הגיעו ברגע האחרון והציעו יותר כסף, אך הבלם הרומני בחר בספרס והפתיע גם את סוכנו: "נשארנו ערים כל הלילה כדי להחליט"

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

סאגת עתידו של ראדו דרגושין הגיעה לסיומה, לאחר שהבוקר (רביעי) החליט הבלם הרומני לסרב להצעת באיירן מינכן ובמקום זאת לעבור לטוטנהאם. הספרס הובילו במירוץ על שחקנה בן ה-21 של גנואה, אך בימים האחרונים הבווארים נכנסו לעניינים עם הצעה גבוהה יותר. הלילה טוטנהאם השוותה את ההצעה לגנואה שמוערכת ב-30 מיליון יורו, והפור נפל. דראגושין המריא יחד עם סוכנו מגנואה ללונדון כדי להשלים את העסקה ולהפוך לרכש השני של התרנגולים החודש, אחרי שטימו ורנר הושאל מר.ב. לייפציג.

באיירן הציעה לדראגושין יותר כסף וההתעניינות הבווארית אכן קרצה לו, אז מה בסופו של דבר עשה את ההבדל? בעבר דראגושין השתייך לסגל יובנטוס והתייבש בין קצה הספסל להשאלות, והוא חשש שהתרחיש הזה יחזור אם יעבור למינכן. בטוטנהאם לעומת זאת, הוא יודע שסיכויו להשתלב בהרכב של אנג' פוסטקוגלו גבוהים יותר.

אחרי הדרמה של שעות הבוקר, סוכנו של דראגושין סיפר לתקשורת הרומנית כי ההחלטה באמת התקבלה בשעות הבוקר, זמן קצר לפני שהתפרסמה בתקשורת האירופית. "ההחלטה התקבלה היום בשמונה בבוקר", אמר הסוכן פלורין מנאה, "היינו נחושים לעבור לטוטנהאם אבל אז הגיעה ההצעה מבאיירן וערצנו. זה אחד המועדונים הגדולים ביותר, אני לא מאמין שסירבנו להם, אבל זו ההחלטה שראדו קיבל עם משפחתו.

הסברתי לבאיירן שהם הגיעו ברגע האחרון והיה קשה לשנות את ההחלטה, אולי בעתיד נגיע לשם", המשיך הסוכן, "ברור שראדו חשב על ההצעה של באיירן, הם מאוד רצו אותו, אבל הצעה רשמית הגיעה רק הלילה. הם הציעו יותר כסף אבל ראדו אמר שטוטנהאם זה הצד הנכון לקריירה. נשארנו ערים כל הלילה כדי לחשוב. גם נאפולי ומילאן רצו אותו, אבל הוא חלם מגיל צעיר לשחק בפרמיירליג".

מעבר למאבק על דראגושין, טוטנהאם ובאיירן נקשרו אחת בשנייה בחלון ההעברות הנוכחי בגלל אריק דייר. הבווארים מגלים עניין בשחקן ההגנה של הספרס, והעובדה שדראגושין בחר באנגליה ולא בגרמניה עשויה לסלול את דרכו של האנגלי לבוואריה. יובנטוס, קבוצתו לשעבר של דראגושין, תשלשל לכיסה 20% מדמי ההעברה על דראגושין והיא אמורה לנצל זאת כדי לסגור את עסקת טיאגו דז'אלו - בלמה של ליל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully