וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "בוטח בשחקנים, אמרתי שלא אתלה אותם על העץ גם אם ארצה"

9.1.2024 / 22:50

מאמן הפועל תל אביב סיכם את ההפסד המאכזב ללונדון ליונס: "משחק שידגיש שצריך להיות מצוינים ולא רק טובים, לא יכולים להתחיל כך משחקים נגד קבוצות טובות"

מחוץ לקווים, 9.1/צילום: אולפן וואלה! עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל תל אביב נחלה הערב (שלישי) את הפסדה השלישי ביורוקאפ, והוא היה מאכזב במיוחד. האדומים לא הצליחו לעצור את לונדון ליונס במחצית הראשונה של המשחק ה"ביתי" בבלגרד וירדו להפסקה בפיגור 14. המחצית השנייה הייתה טובה בהרבה וההפרש כבר ירד לשתי נקודות בחצי הדקה האחרונה, אך זה לא הספיק והבריטים ניצחו 96:100. בעקבות כך האדומים ירדו למאזן 3:11, עדיף במשחק אחד על זה של הקבוצה לה נכנעו הערב.

המאמן המפסיד דני פרנקו סיכם את הערב המתסכל: "אני רוצה לברך על לונדון על משחק טוב מאוד, הגיע להם לנצח. לרוע מזלנו לא באנו חדים מספיק בתחילת המשחק, נכנסנו לחור שהיה מאוד קשה לצאת ממנו. זה משהו שאנחנו צריכים לחשוב עליו, אנחנו לא יכולים להתחיל משחקים ככה נגד קבוצות טובות, ואנחנו נשחק עכשיו נגד הקבוצות הטובות בבית".

"כמו שאני אומר בכל שבוע, זה תלוי באיך אנחנו באים למשחק", המשיך המאמן, "נלחמנו כדי לחזור במחצית השנייה ועשינו את זה כמו שאנחנו עושים בדרך כלל, וזה לא היה מספיק. אולי הגיע לנו להפסיד בגלל שלא היינו בפוקוס במחצית השנייה בכמה פרטים, יכולנו לגנוב את המשחק הזה. אולי המשחק הזה ידגיש כמה שצריך כדי להיות מצוינים ולא רק טובים".

דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הקאמבק לא הספיק. פרנקו/ברני ארדוב

אני בוטח בשחקנים שלי, ואמרתי להם שאני לא אתלה אותם על העץ, גם אם אני ארצה", סיכם פרנקו, "צריך לתת קרדיט לשחקנים שהצטרפו כדי לנסות לעזור לנו. היום זה לא היה הספיק, אבל ננסה לוודא שזה יהיה טוב יותר במשחק הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully