וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנב לאריות: הפועל תל אביב הפסידה 100:96 ללונדון ליונס

האדומים רדפו במשך כל המשחק אחרי מחצית ראשונה התקפית מדהימה של האנגלים וכמעט השלימו קאמבק, אך לבסוף נחלו הפסד שלישי העונה ביורוקאפ. 24 של מנפורד לא הספיקו

תקציר יורוקאפ: הפועל תל אביב - לונדון ליונס 100:96/ספורט1

אם הפועל תל אביב תאבד בסופו של דבר את המקום השני בבית ביורוקאפ, היא תיזכר במחצית הראשונה הערב (שלישי) מול לונדון ליונס כגורם עיקרי שהוביל לכך. האדומים הפסידו היום במשחק ה"ביתי" בבלגרד 100:96 ובריטים וירדו למאזן 3:11, בעוד המנצחת צמצמה פערים והיא עומדת על 4:10. המחצית הראשונה היא זו שעשתה את ההבדל ולקראת סיומה לונדון עלתה להפרש שיא של 17 נקודות, הקבוצה של דני פרנקו הקטינה לשתי נקודות בלבד בחצי הדקה האחרונה אך זה היה מעט מאוחר מדי.

כבר מההתחלה הלונדונים רתחו מחוץ לקשת, כאשר ברבע הראשון קונור מורגן רשם רצף חריג של חמש קליעות מחוץ לקשת ללא החטאה, ומבלי שאף שחקן אחר מקבוצתו יקלע בין לבין. אגב, מורגן גם סיים עם אותן 15 נקודות. אחרי מחצית רעה שהסתיימה בפיגור 58:44, המארחת בבלגרד התעשתה ותומר גינת הצטרף לקייל אלכסנדר וקסבייר מנפורד במלאכת צמצום ההפרש. לצערם של האדומים, ברבע האחרון התעורר דייויד נוואבה, הרכש של הלונדונים מה-NBA, והוא בלם את המומנטום של האדומים פעם אחר פעם בדרך לניצחון בהופעת הבכורה שלו.

קסבייר מנפורד הוביל את הפועל תל אביב עם 24 נקודות, קייל אלכסנדר הוסיף 17 ובר טימור רשם דאבל דאבל של 15 נקודות ו-12 אסיסטים. דייויד נוואבה בלט מנגד עם 17, קונור מורגן ולוק נלסון הוסיפו 15 כל אחד.

קלעו להפועל תל אביב: קסבייר מנפורד 24, קייל אלכסנדר 17 (8 ריבאונדים), בר טימור 15 (12 אסיסטים), תומר גינת 14, דז וולס 13, וויל קאמינגס 7, ג'ון הולנד 5, עידן זלמנסון 1. שותף ולא קלע: גיל בני.

תומר גינת, הפועל תל אביב. באדיבות הפועל תל אביב, אתר רשמי
כמעט קאמבק. גינת/אתר רשמי, באדיבות הפועל תל אביב

מהלך המשחק

רבע 1: קצב גבוה בפתיחה עם 10:16 לונדוני אחרי קצת יותר משלוש דקות ודני פרנקו הזעיק פסק זמן. דונטה גרנטהאם קלע את שבע הנקודות הראשונות של האורחת ולאחר מכן הגיעו תשע רצופות של קונור מורגן מחוץ לקשת. העצירה לא עזרה, מורגן השלים רצף של חמש שלשות מוצלחות וגייב אולאסני קבע יתרון דו ספרתי ראשון - 13:24. עד סוף הרבע הצליחה הפועל תל אביב לצמק ל-28:19.

רבע 2: לונדון המשיכה בקצב הגבוה, שתי שלשות רצופות העלו אותה ל-21:34. קסבייר מנפורד וקייל אלכסנדר ניסו להקטין, אך הבריטים לא הפסיקו להחטיא ושלשה של לוק נלסון קבעה 36:52. בר טימור ואלכסנדר צימקו אך את המחצית נעלה שלשה של מת'יו מורגן שקבעה את תוצאת המחצית - 44:58 ללונדון.

רבע 3: פתיחה נהדרת לרבע מבחינת תומר גינת, שתוך פחות משש דקות קלע יותר מסך הנקודות שהיו לו בכל המחצית הראשונה. דז וולס צימק ל-69:65 עם שלשה, אך אז הגיעו ארבע נקודות רצופות של לונדון. המומנטום האדום מעט נעצר, ולונדון סיימה את הרבע ביתרון 70:78.

רבע 4: שחקן הרכש של הלונדונים מה-NBA, דייויד נוואבה, קלע חמש נקודות רצופות שהגדילו ל-73:82. בר טימור סחט עבירה לשלוש זריקות, דייק בכולן והקטין ל-91:84. נלסון קלע שלשה קריטית, אלכסנדר הקטין ל-96:91. נוואבה הלוהט הוסיף עוד סל לשתי נקודות, וולס צימק עם שני סלים ל-98:96. לונדון הגדילה מהקו, מנפורד החטיא שלשה והמשחק הסתיים בהפסד 100:96 של הפועל תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully