וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי פתח תקוה חוששים מירידת ליגה, קוז'וך שטף את השחקנים

"מי שלא יבין את מצבנו וישחק בהתאם, לא יהיה כאן", אמר המאמן החדש לשחקנים. 2-3 זרים יוחלפו, גנאים מועמד, אדילהו ישוב בראשון?

תקציר: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה 3:0/ספורט1

מכבי פתח תקוה ממשיכה בצניחה החופשית שלה אל עבר הקו האדום, כשגם חילופי המאמנים לא מנעו הפסד שמיני בעשרת המשחקים האחרונים. אמש (שני) הובסה הקבוצה 3:0 בביתה על ידי הפועל חיפה ובמועדון מפנימים שללא מהפכה בסגל השחקנים וצירוף חיזוק משמעותי בחלון ההעברות שנפתח החל ממחר, הקבוצה תיאבק במאבקי הירידה.

בסיום המשחק שטף המאמן החדש רן קוז'וך את שחקניו והבהיר להם שמעכשיו ישארו בסגל רק שחקנים שירוצו, יהיו אגרסיביים ויגלו רעב בכל דקה שהם על המגרש. "אני נותן צ'אנס לכולם, אבל מי שלא יבין את מצבנו וישחק בהתאם, לא יהיה כאן", אמר לשחקנים.

בפתח תקוה רוצים לשחרר לפחות 2-3 זרים, כאשר השניים הראשונים שסומנו הם הבלם לורנזו פראמטי והקשר גדעון אקווה שיושאל לקבוצה אחרת. גם ג'ארד קאסה מועמד לשחרור, אבל הוא יקבל הזדמנויות נוספות במשחקים הקרובים. לצד החיפושים אחרי בלם, סומנו גם עמדות הקישור האחורי כקריטיות לחיזוק. לצד שמו של נדב נידם שמועמדותו פורסמה כאן, עלה גם שמו של איהאב גנאים, קשרה של אקטובה שבימים הקרובים ייעשה מאמץ לצרפו. איתי בן שבת בלמה של מכבי נתניה מועמד גם הוא וגם שמו של באסם זערורה מוזכר ברשימות החיזוק.

רן קוז'וך מאמן מכבי פתח תקוה. קובי אליהו
הלחץ עולה. קוז'וך/קובי אליהו

הבלם מואיז אדילהו, שהחמיץ אתת שני המשחקים האחרונים בשל פציעה במפשעה, עשוי להיות כשיר לקראת המשחק הקרוב נגד מכבי חיפה בסמי עופר, ביום ראשון הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully