וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומא מסרב לעבור לקבוצה אחרת, אבוקסיס שוחח עם פריידיי המתוסכל

עודכן לאחרונה: 12.1.2024 / 16:08

הקשר בשלב זה צפוי להישאר בבית"ר ירושלים, החלוץ לא מצליח לכבוש ודיבר על כך עם המאמן לפני המשחק נגד הפועל חדרה (שבת, 15:00, ספורט4). זסנו לא ייכלל בסגל, אביטן מן העבר השני מתלבט אם להמשיך עם חמישה שחקנים בהגנה אחרי התיקו הסנסציוני נגד מכבי תל אביב

תקציר: בית"ר ירושלים - הפועל חדרה 0:2/ספורט1

הפועל חדרה

הפועל חדרה תארח מחר את בית"ר ירושלים ותנסה להשיג נקודות נוספות, אחרי שחילצה נקודה כמעט סנסציונית במחזור הקודם בתיקו 1:1 נגד מכבי תל אביב בבלומפילד.

המאמן ניסו אביטן, מתלבט האם להמשיך במערך של שלושה בלמים, עם סולימאן קוליבאלי במרכז ההגנה כפי שפתח נגד הצהובים בבלומפילד, או ללכת על מערך התקפי יותר ולהוסיף שחקן נוסף בחלק הקדמי, כאשר גם ניב גוטליב וגם טוני גומש נמצאים בתמונת ההרכב. אביטן יחסר את תמיר עדי הפצוע ואת המגן דיא לבאבידי שלא השלים את האימון בגלל פציעה ונותר מחוץ לסגל. קשר הרכש רוסלן ברסקי, ייכלל בסגל, אולם צפוי לפתוח על הספסל.

"אנחנו מגיעים אחרי תוצאה טובה ומשחק קשה מאוד נגד הקבוצה הכי טובה בליגה", אמר המגן קויה מבאה לקראת המשחק. "התיקו בבלומפילד הכניס בנו המון ביטחון, אבל אם לא נדע לייצר המשכיות אז לא עשינו כלום. בית"ר קבוצה מסוכנת, עם כלים התקפיים מצוינים ואנחנו נצטרך להיות מאוד חכמים מולם, כדי לא להיתפס לא מוכנים. כמובן שאנחנו מגיעים לנצח, רוב הקבוצות בליגה שוות ואפשר להתמודד בצורה טובה מול כולן, אבל כדי לנצח נהיה חייבים להישאר מרוכזים ולדעת לנצל את המצבים שנגיע אליהם".

דיא לבאבידי הפועל חדרה. שלומי גבאי
לא השלים את האימון ונותר מחוץ לסגל. לבאבידי/שלומי גבאי

בית"ר ירושלים

זוהר זסנו חתם הבוקר רשמית בבית"ר ירושלים לשלוש שנים וחצי, אבל הוא לא ייכלל בסגל נגד הפועל חדרה מכיוון שלא עבר בבקרת התקציבים. המגן יוכל כבר במחזור הבא נגד מכבי בני ריינה ללבוש את מדי הקבוצה וייתכן שאז יערוך את הופעת הבכורה.

באשר למשחק הקרוב, רק לאחר האימון המסכם היום יוחלט סופית האם דן עזריה ומיירון ג'ורג' ייכללו בסגל, כאשר גם במידה שזה יקרה, הצוות הרפואי המליץ כי לא ישחקו יותר מ-20 דקות, אם יוסי אבוקסיס יזדקק לשירותם. המאמן ערך שיחה עם פרד פריידיי, שמתוסכל מהקושי לכבוש. בנוגע לטרזייה תומא, נכון להיום הוא חלק מסגל הקבוצה ולא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת בארץ.

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
טרזייה תומא בית"ר ירושלים. דני מרון
לא מעוניין לעבור לקבוצה אחרת בישראל. תומא/דני מרון

טריוויה

* ב-14 מפגשים מאז חזרתה של הפועל חדרה לליגה הבכירה, בית"ר ירושלים השיגה שמונה ניצחונות וחדרה חמישה. התיקו היחיד היה 0:0 בטדי בנובמבר 2021.

* אגב, בחמשת העימותים האחרונים בין השתיים, המנצחת כבשה צמד. שלוש פעמים בית"ר היא זו שניצחה ופעמיים הייתה זו חדרה.

* הפועל חדרה היא הקבוצה היחידה בליגת העל ללא תיקו ביתי ומחזיקה במאזן הכי גרוע כמארחת: שש נקודות בלבד בשמונה משחקי בית, בהם ספגה 18 שערים.

* בית"ר היא קבוצת המחצית הראשונה הטובה בליגה. לו הטבלה הייתה נקבעת על פי התוצאה עד להפסקה, לירושלמים היו 26 נקודות - כמו מכבי חיפה (גם הפרש שערים זהה, אבל כבשה יותר ממנה) ואחת יותר ממכבי תל אביב. חדרה נועלת את הטבלה הזו עם 11 נקודות.

* זה משחק הצהריים הראשון של בית"ר ירושלים ב-2023/24. בעונה שעברה היו לה שניים כאלה ובשניהם היא ניצחה (2:3 על סקציה נס ציונה ו-1:2 על מ.ס. אשדוד).

הרכבי הקבוצות

שופט: שניר לוי
אצטדיון: נתניה
קהל: 5793

משחקי המחזור ה-16:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט4)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully