וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהר זסנו חתם לשלוש שנים וחצי בבית"ר ירושלים: "אני מאושר"

העסקה הגדולה הושלמה: בית"ר תשלם לאשדוד מיליון שקל תמורת 50 אחוז מכרטיסו של השחקן, כאשר במקרה של מכירה עתידית הקבוצות יתחלקו ברווחים. זסנו ירוויח כ-150 אלף דולר לעונה, כששכרו ישודרג בכל עונה: "מחכה למשחק הראשון באווירה המטורפת בטדי"

תקציר: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד 1:1/ספורט1

חיזוק משמעותי לבית"ר ירושלים: זוהר זסנו מגינה של מ.ס. אשדוד חתם לשלוש וחצי שנים בבירה. העברת השחקן סוכמה עקרונית בין ג'קי בן זקן לברק אברמוב כבר ביום חמישי והיום בית"ר רכשה מחצית מכרטיסו של השחקן והחתימה אותו על חוזה ארוך טווח. אשדוד צפויה לקבל מבית"ר ירושלים מיליון שקל בשלב זה, ובעתיד יתחלקו שתי הקבוצות שווה בשווה בסכום המכירה, במידה שתהיה, בקיזוז מיליון השקלים שבית"ר תקבל.

הקבוצות גם סיכמו שאם בעתיד אחת מהן תרצה למכור והשנייה לא תסכים, זו שלא תסכים תשלם את מחצית הסכום בקיזוז המיליון שקל לקבוצה השנייה. לדוגמה, אם בעוד שנה אשדוד תביא הצעה על 4 מיליון שקל על זסנו, ובית"ר תסרב למכירה - היא תצטרך לשלם לאשדוד 1.5 מיליון שקל (וההפך, כמובן).

זסנו אמר לאחר החתימה: "אני שמח ומאושר לחתום במועדון גדול כמו בית"ר ירושלים. אני כבר מחכה למשחק הראשון שלי מול הקהל בבית ובעיקר לאווירה המטורפת בטדי".

זוהר זסנו אחרי החתימה בבית"ר ירושלים עם סוכניו עידן בן אבו ואוראל  בן זקן. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
אתגר חדש. זסנו עם סוכניו עידן בן אבו ואוראל בן זקן/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

בכל מקרה, זסנו לא ייכלל בסגל נגד הפועל חדרה מחר מכיוון שלא עבר בבקרת התקציבים, אך יוכל כבר במחזור הבא ללבוש את מדי הקבוצה - כך שעשוי לערוך את הבכורה ביום רביעי נגד מכבי בני ריינה. זסנו ירוויח כ-150 אלף דולר לעונה ושכרו ישודרג מדי שנה.

זסנו בן ה-21 הוא שחקן הנבחרת הצעירה, במדיה רשם 21 הופעות וכבש שער אחד. הוא גדל במ.ס אשדוד בה שיחק לאורך כל הקריירה. זסנו רשם 122 הופעות במדי הקבוצה האשדודית, במהלכןהוא רשם חמישה בישולים. העונה הוא רשם 12 הופעות, כולן בהרכב, למעט המשחק האחרון נגד בית"ר ירושלים שבו הוא ישב על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully