וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופית: כנעאן לא כשיר להערב. אשדוד חייבת נקודות בטדי

עודכן לאחרונה: 8.1.2024 / 9:54

כנעאן דיווח שהוא מרגיש עדיין חולשה, כאבים וסחרחורות ולא יוכל להתייצב למשחק מול בית"ר ירושלים, אלי לוי: "מקווה שנדע להביא שינוי ולהתחיל בדרך חדשה" (20:00, ספורט1)

תקציר: מ.ס. אשדוד - מכבי תל אביב 4:1/ספורט1

כשהיא סוחבת את כל הליגה על גבה, סופרת חמישה הפסדים ברצף עם הפרש שערים רע של 13:2, תעלה היום (שני) מ.ס אשדוד לבירה ותנסה לחזור מהמשחק מול בית"ר ירושלים עם נקודות הדרושות למועדון כאוויר לנשימה (20:00, ספורט1).

שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן מול שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה. לירון מולדובן
שחקן מ.ס. אשדוד מוחמד כנעאן מול שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה/לירון מולדובן

המאמן אלי לוי עוד חיכה בבוקר לשמוע מחמודי כנעאן האם יש שיפור במצבו אחרי שהיה חולה ביומיים שעברו ולא התאמן. במצבה של אשדוד היא לא יכולה לוותר על כנעאן ולכן ניתנה לו האפשרות להודיע גם הבוקר האם חלה הטבה במצבו והוא יכול להתייצב לנסיעה לירושלים, כדי שלפחות יוכל לעמוד לרשותה מהספסל, אבל כנעאן דיווח שהוא מרגיש עדיין חולשה, כאבים וסחרחורות ולא יוכל להתייצב ולהיות עם הקבוצה.

מאמן מ.ס. אשדוד דירבן את שחקניו באימונים האחרונים לעשות את השינוי כבר בטדי, הגם שהוא מעריך מאוד את היריבה. "בית"ר ירושלים משחקת כדורגל טוב במשחקים האחרונים, גם אם זה לא בא תמיד לידי ביטוי בתוצאות. זו קבוצה איכותית במגרש שהוא תמיד קשה", אמר לוי לקראת ההתמודדות הערב. "אנחנו נצטרך למצוא פתרונות לחוזקות של בית"ר ורעיונות לחסרונות שלה. אנחנו יודעים את מצבנו, אבל לא באים במחשבה של כמה משחקים הפסדנו כי אז לא נוכל להתמודד ולנצח. אני מקווה שנדע להביא שינוי הערב ולהתחיל בדרך חדשה".

  • עוד באותו נושא:
  • מ.ס. אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully