וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירדן שועה צפוי להיכלל בסגל בית"ר, כנעאן בספק גדול באשדוד

עודכן לאחרונה: 7.1.2024 / 18:45

הכוכב של הצהובים-שחורים צפוי להתלבש למרות שערך אימונים חלקיים, אבוקסיס מוצהב ולא יעמוד על הקווים. בוטאקה התאמן אצל האורחת, אברג'יל יוצב בחוד (שני, 20:00, ספורט1)

מחזור 15הסתיים08/01/2024
בית"ר ירושלים
  • שועה (71, פנדל)
1:1
  • (51, פנדל) בוטאקה
מ.ס. אשדוד
תקציר ניצחונה של בית"ר ירושלים 1:2 על מ.ס. אשדוד/ספורט1

בית"ר ירושלים

לאחר ההפסד הדרמטי להפועל חיפה (3:2), בית"ר ירושלים תארח מחר את מ.ס אשדוד בטדי, משחק אותו היא חייבת לנצח אם ברצונה להישאר עם סיכוי לסיים את העונה הסדירה בפלייאוף העליון (שני, 20:00, ספורט1).

ירדן שועה, שהתאמן חלקית בימים האחרונים, צפוי להיכלל בסגל. יוסי אבוקסיס לא תרגל הרכב וייתכן שיבצע מספר שינויים על מנת להפחית עומסים, כשבין היתר עשויים אוראל דגני וטרזייה תומא לשוב ל-11. אבוקסיס, כידוע, לא יעמוד על הקווים מחר עקב צבירת חמישה כרטיסים צהובים ואת מקומו יתפוס גל כהן.

לקראת המשחק, אבוקסיס התייחס קודם כל להפסד האחרון להפועל חיפה: "זה נכון שזו הייתה אכזבה גדולה מבחינתנו, בטח אחרי המחצית הראשונה ופתיחת המחצית השניה שהיו לנו עוד החמצות. אנחנו צריכים ללמוד מהטעויות שלנו, מאיך שאנחנו נכנסים למחציות השניות ודיברנו על זה. עשינו אסיפה וראינו את כל פתיחת המחצית השנייה ושאיבדנו הרבה מאוד כדורים שטותיים שגרמו להפועל חיפה להיכנס למשחק. בפעם הבאה שנוביל נצטרך ללמוד מטעויות, כי פתיחת המשחק שלנו היתה יוצאת מהכלל לאורך כל המחצית ומשהו קורה לנו בפתיחת המחצית השניה, אנחנו לא מתעלמים מזה ויש הרבה מאוד דברים טובים מהמחצית הראשונה שאנחנו צריכים להביא למשחקים הבאים".

עוד אמר המאמן: "אני חושב שבמשחקים האחרונים אנחנו משחקים הרבה יותר טוב מפתיחת העונה, אנחנו כובשים שערים ואנחנו גם די יציבים במשחק ההגנה שלנו. השערים שאנחנו מקבלים זה פנדלים וקרנות אחרי שאנחנו קצת מאבדים ריכוז וגם את זה צריך לדעת לתקן כי זה חלק ממשחק ההגנה של כולם. "אנחנו מייצרים הרבה מאוד מצבים במשחקים שלנו ואנחנו צריכים להיות יותר תכליתיים מול השער כי אנחנו החמצנו המון גם נגד מכבי פתח תקווה וגם נגד הפועל חיפה במקום לגמור את המשחק. צריך לייצר מצבים ולהיות יותר מרוכזים במשחק ההגנה".

ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים. מאור אלקסלסי
עשה אימונים חלקיים. ירדן שועה/מאור אלקסלסי

מ.ס. אשדוד

חמודי כנעאן בספק גדול למשחק החוץ של מ.ס. אשדוד מחר מול בית"ר ירושלים באצטדיון טדי. כבר יומיים שכנעאן מחמיץ אימונים בגלל מחלה, ואם לא ידווח מחר בבוקר על הטבה משמעותית, הוא לא יהיה בסגל. לעומתו, הצליח ג'ורדן בוטאקה להתגבר על המחלה שלו והבוקר התאמן. מי שיחמיצו את המשחק הם אבנעזר ממאטה וטימותי אוואני הפצועים.

המאמן אלי לוי מתלבט אם להישאר במערך של שלושה בלמים או לשחק עם רביעייה אחורית. רביד אברג'יל הצעיר יפתח בחוד במקום ממאטה. באשדוד אמרו היום: "אין כבר מה להגיד. צריך לבוא לכל משחק ולהילחם על החיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
מוחמד כנעאן, שחקן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
היעדרות שלו תהיה משמעותית. חמודי כנעאן/לירון מולדובן

טריוויה

* למ.ס. אשדוד היו חמישה ניצחונות רצופים על בית"ר ירושלים (כולל אחד בגביע) שבכולם כבשה צמדים, אבל כעת לבית"ר יש רצף פעיל של ארבעה ניצחונות מולה.

* מ.ס. אשדוד ברצף של חמישה הפסדי ליגה, לראשונה מאז אפריל-מאי 2010. סדרת הפסדים ארוכה יותר לא הייתה למועדון מאז 2000/01, אז פתחה עונה עם שישה הפסדים ועצרה את הסחף בעזרת 1:1 ביתי מול בית"ר ירושלים.

* אשדוד השיגה שתי נקודות חוץ בלבד העונה (מתוך 18) וכבשה בסך הכול שני שערים כאורחת (פחות מכל קבוצה אחרת). שני השערים, אגב, היו בתוספת הזמן: אדיר לוי צימק ל-4:1 בדקה ה-94 מול מכבי תל אביב במחזור הראשון ושלומי אזולאי השווה בפנדל ל-1:1 בדקה ה-100 מול הפועל פתח תקוה במחזור השמיני.

* בית"ר ירושלים היא הקבוצה היחידה בליגה שהפסידה שלושה משחקים שבהם הובילה. בשלושתם (פעמיים מול הפועל חיפה ופעם אחת מול בני ריינה) ירדן שועה כבש מהנקודה הלבנה.

* ערב המחזור, בית"ר הייתה קבוצת המחצית הראשונה הטובה בליגה. לו הטבלה הייתה נקבעת על פי התוצאה עד להפסקה, לירושלמים היו 25 נקודות והפרש שערים 7+. למכבי תל אביב מאזן זהה, רק שהיא כבשה פחות.

* בית"ר יכולה לרשום משחק בית חמישי ברציפות ללא הפסד, דבר שלא עשתה בליגת העל מאז מרץ-מאי 2021 (אז שלושה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו).

הרכבי הקבוצות

שופט: ספיר ברמן
אצטדיון: טדי
קהל: 10040

משחק השלמה ברביעי:

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:30)

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully