וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קלופ: "ארסנל היתה יכולה לנצח". ארטטה: "מתחנן לקהל שיהיה מאחורינו"

מאמן ליברפול הודה שקבוצתו נהנתה ממזל בגביע: "ניצלנו את המצבים וזה מעיד על אופי". מאמן ארסנל נשמע כמעט מיואש: "מה כבר אפשר להגיד? אנחנו בועטים 18 פעמים לשער ולא מבקיעים, צריך ריסטרט"

תקציר ניצחונה של ליברפול 0:2 על ארסנל בגביע האנגלי/ספורט1

בשנתיים האחרונות הגביע האנגלי לא מאיר פנים לארסנל - לא בהגרלות, ובעיקר לא בתוצאות. בשנה שעברה התותחנים הודחו בסיבוב הרביעי אחרי הפסד למנצ'סטר סיטי, ואמש (ראשון) הם סיימו את דרכם כבר בסיבוב השלישי עם הפסד 2:0 ביתי לליברפול במפגש הכי נוצץ בשלב זה של המפעל.

עבור ליברפול היה זה המשחק הראשון ללא מוחמד סלאח שנסע לאליפות אפריקה, וההיעדר שלו ושל שחקנים נוספים כמו וירג'יל ואן דייק ודומיניק סובוסלאי היה ניכר בפתיחה. ארסנל, שלא רצתה להיגרר למשחק חוזר באנפילד במקרה של תיקו, הייתה דומיננטית לחלוטין מההתחלה ולא השכילה לנצל את ההזדמנויות שלה. מרטין אודגור זעזע את המשקוף, וקאי האברץ שפתח בחוד במקום גבריאל ז'סוס הפצוע בזבז בעצמו מספר הזדמנויות. ליברפול התעוררה לקראת המחצית עם משקוף של טרנט אלכסנדר ארנולד, וזה היה רמז לקראת הבאות.

האורחת הגיעה למצבים מסוכנים במחצית השנייה וברבע השעה האחרונה החלה בבליץ. לואיס דיאס סחט הצלה נהדרת מארון רמסדייל וגם דיוגו ז'וטה ודרווין נונייס איימו, אך למרות כל הכלים ההתקפיים של יורגן קלופ, השער הגיע דווקא משחקן הגנה של מיקל ארטטה. בדקה ה-80 כדור חופשי לרחבת ארסנל פגש את ראשו של יקוב קיוויור, שנגח לצד הלא נכון וקבע 0:1 שהימם את יושבי אצטדיון האמירויות. בדקה החמישית של תוספת הזמן דיאס הכפיל, סגר סיפור, וגרם לארסנל לאבד סיכוי לזכות בתואר חשוב כבר בינואר.

יורגן קלופ, מאמן ליברפול. Julian Finney, GettyImages
אין סלאח? אין בעיה. קלופ חוגג/GettyImages, Julian Finney

"נתנו לילדים לשחק והם נלחמו 95 דקות בשביל הניצחון הזה", אמר בסיום יורגן קלופ המאמן הגאה של ליברפול. "אני ממש שמח. אין ספק שארסנל היתה יכולה לנצח את המשחק הזה", הודה קלופ, "אנחנו סיימנו את המצבים וזה מראה על האופי של השחקנים שלי. אני ממש גאה בהם. זו היתה הגרלה קשה, אולי הכי קשה שהיינו יכולים לקבל. זה היה משחק קשה מאוד במחצית הראשונה, שינינו דברים במחצית השנייה והיינו ממש במשחק".

קלופ נשם לרווחה שהמשחק לא הסתיים בתיקו שהיה כופה עוד משחק חוזר ועומס מיותר: "היינו ממש נואשים לא לסיים בתיקו. עכשיו אני לא צריך לקבל החלטות קשות ולעשות רוטציות. יש לנו קצת זמן לנוח עד המשחק מול פולהאם ברביעי (בגביע הליגה). ננצל את הזמן לנוח ואז נתכונן גם לפגרת החורף".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מיקל ארטטה, מאמן ארסנל. רויטרס
"צריך לעשות ריסטרט". ארטטה/רויטרס

מיקל ארטטה המתוסכל נשאל בסיום אם ארסנל מתכוונת להחתים חלוץ ואמר: "כרגע, זה לא נראה ריאלי שנעשה את זה. התפקיד שלי הוא לשפר את השחקנים והקבוצה ולהשיג תוצאות יותר טובות עם השחקנים שיש ברשותי. אני מתחנן מהאוהדים שלנו שיישארו מאחורי הקבוצה כפי שהם יודעים לעשות ברגעים הקשים".

"זה מתסכל, אבל מה אנחנו יכולים לעשות?", הוסיף ארטטה שנחל הפסד שלישי ברציפות למרות שקבוצתו שוב נראתה טוב והרבתה להחמיץ, "זה תסריט לא הגיוני. אנחנו משחקים טוב, בועטים ואז ליברפול נהנית משער עצמי. היו לנו 18 בעיטות לשער, בסופו של דבר הכדור ייכנס. אנחנו צריכים לעשות ריסטרט בקבוצה הזו, יש לנו פשוט חוסר מזל".

הסיבוב השלישי, לא כולל המשחקים החוזרים שייערכו בשבוע הבא, ייחתם כאשר מנצ'סטר יונייטד תתארח בשני בערב אצל וויגאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully