וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קין ערך אסיפה קשה ונזף בשחקני מכבי ת"א אחרי התיקו מול חדרה

7.1.2024 / 21:58

המאמן שהיה מורחק כעס על הקצב במחצית הראשונה וההגבהות הסתמיות. דלאפ: "היה משחק חשוב מאוד וזה לא נראה ככה היום"

תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול הפועל חדרה/ספורט1

רצף 10 הניצחונות של מכבי תל אביב נעצר הערב (ראשון) דווקא על ידי הפועל חדרה, שסחטה 1:1 מפתיע בבלומפילד והפכה בסך הכול לקבוצה השנייה העונה שלוקחת נקודה בליגה מהמוליכה (אחרי מכבי בני ריינה). רובי קין המורחק ביצע רוטציה נרחבת, השאיר בין היתר את ערן זהבי על הספסל וראה את שחקניו מסתבכים לאחר נגיחה של אלעד מדמון שחגג את שערו השמיני העונה (16). זהבי נכנס, הלחץ הצהוב גבר ודור תורג'מן השווה (67) אבל המהפך לא הושג ומכבי תל אביב איבדה נקודות לחדרה בסך הכול בפעם השנייה ב-14 המפגשים מאז שובה של האורחת לליגה הבכירה.

מיד בסיום המשחק, רובי קין ערך אסיפה קשה עם השחקנים בחדר ההלבשה. קין, שלא היה על הקווים בגלל הרחקה, כעס על הקצב בו מכבי תל אביב שיחקה במחצית הראשונה. המאמן נזף על כך שהקבוצה שיחקה בהילוך נמוך. "אנחנו צריכים לשחק בקצב הרבה יותר גבוה ובאינטנסיביות", אמר המאמן שגם היה כעוס על ההגבהות הסתמיות לרחבה בהרבה מאוד התקפות.

רורי דלאפ עוזר מאמן מכבי תל אביב. אריאל שלום
דווקא כשהוא על הקווים, מכבי תל אביב נעצרה. רורי דלאפ/אריאל שלום
דור פרץ, אופיר דוידזאדה שחקני מכבי תל אביב. אריאל שלום
פרץ ודוידזאדה מאוכזבים/אריאל שלום

"במחצית הראשונה היינו איטיים מדי עם הכדור. לא הנענו אותו מהר מספיק, לא היינו מספיק אינטנסיביים", אמר לאחר המשחק רורי דלאפ עוזר המאמן הצהוב, "ספגנו שער לא טוב מבחינתנו. במחצית השנייה הזזנו את הכדור מהר יותר, לא ייצרנו מספיק מצבים ובעיות ליריבה, בחלק הקדמי צריכים לייצר יותר מצבים".

"הראש לא צריך להיות במשחק של יום רביעי, היום היה משחק מאוד חשוב וזה לא נראה כך במחצית הראשונה. לא יודע כמה פעמים אורלנדו מוסקרה נגע בכדור במחצית השנייה, אבל השער שספגנו מאכזב".

יותר מדי רוטציה? "זה גם בגלל ענייני פציעות, צריך לדאוג לשחקנים בשבועות של שלושה משחקים. צריכים להקשיב לצוות הרפואי ולשחקנים".

על החילופים במחצית: "הם לא הספיקו, אנחנו מגיעים הרבה לשליש הקדמי וצריכים לעשות יותר".

אלעד מדמון הפועל חדרה. אריאל שלום
ימשיך עד סוף העונה? אלעד מדמון?/אריאל שלום

"שיטת המשחק עבדה טוב מאוד במסגרת האפשרויות שיש לנו מול מכבי תל אביב", אמר לאחר המשחק ניסו אביטן, "הפערים כל כך גדולים וחייב לצמצם אותם. זו הפעם הראשונה בקריירה שלי שנתתי הוראות בעיקר הגנתיות. הדרך היחידה שלנו לסכן אותם זה בהתקפות מעבר. במחצית הראשונה עשינו את זה טוב ובחצי השני פחות איכותי, לא ממש סיכנו אותם. הנקודה הזאת יקרה למרות שרצינו יותר".

"אנחנו מקבלים מלחמה מהשחקנים כל שבוע, לפעמים זה נראה יותר ולפעמים פחות. עברנו סדרה מטורפת של משחקים, בערך משחק כל שלושה ימים. כולם מתלוננים על העומס אבל לנו יש סגל מאוד קצר, כמעט בכל משחק מופיעים עם אותם שחקנים. יש לנו מספרים שחקניים משמעותיים שהם פצועים. אנחנו מגלים שחקנים מאוד מיוחדים למועדון. הנקודה הזאת היא בונוס".

"אנחנו מאוד רוצים לחזק את הקבוצה אבל זה במסגרת האפשרויות שיש לנו. הבעלים מוכנים לעשות מאמץ אבל יש מגבלת תקציב. בגלל המצב הבטחוני בארץ לא פשוט להביא שחקנים, ובליגת העל אנחנו לא תמיד מועדון אטרקטיבי לשחקנים. אנחנו מאמינים בסגל שיש לנו אבל יודעים שצריך עוד קצת בשביל לשרוד בליגה".

על אלעד מדמון: "הרצון גם של הבעלים הוא שיישאר עד סוף העונה. יש הרבה דיבורים סביבו. הוא באמת שחקן איכותי שבכל שבוע רואים את התפוקה שלו. אני יודע שיש לי הבטחה של הבעלים הוא שיישאר אצלנו לפחות עד לסוף העונה".

"הרגשה מדהימה, כיף לכבוש נגד קבוצה כמו מכבי תל אביב", אמר אלעד מדמון הנרגש, "אני לא כל כך מסתפק בנקודה אבל ממשיכים קדימה. ניסו אביטן עבד איתנו על תכנית משחק, שמענו לו וזה עבד כמו שצריך".

נשאר עד סוף העונה? "משתדל לא להתעסק בזה. מי שצריך להתעסק בזה צריך לעשות מה שהוא רואה לנכון. אם אשאר עד סוף העונה בעזרת השם נישאר בליגה ונעשה מה שצריך".

משחק השלמה ברביעי:

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:30)

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully