וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיימבו ייעדר, פוליאקוב יוסט למרכז ההגנה של הפועל חיפה

האדומים מהכרמל יתארחו אצל מכבי פתח תקוה (שני, 19:00). מלמד מזכיר: "זו יריבה חזקה, בסיבוב הקודם גנבנו נגדם תיקו"

הפועל חיפה - מכבי פתח ת קוה 2:2/ספורט1

הפועל חיפה

בלמה של הפועל חיפה, פרנן מאיימבו, ייעדר גם מהמשחק נגד מכבי פתח תקוה (שני, 19:00) והמאמן רוני לוי צפוי להסית בחזרה את דניס פוליאקוב למרכז ההגנה. גיא מלמד שנמצא בכושר פנטסטי, ימשיך בחלק הקדמי כשלצדו מוחמד קמארה שבלט ב-2:3 הדרמטי על בית"ר ירושלים.

לוי אמר היום: "מהר מאוד מגיע עוד משחק ואין הרבה זמן ליהנות מהנצחון נגד בית"ר. מכבי פתח תקוה החליפה מאמן וכשמאמן חדש מגיע - יש וייב אחר בקבוצה. הם עשו לנו חיים קשים בסיבוב הראשון הם קבוצה חזקה. נרצה להמשיך במומנטום שלנו מבחינת הגישה והרצינות ונעשה הכל כדי לחזור עם הנקודות".

מלמד אמר: "בסיבוב הראשון ניצחנו את בית"ר ואז עשינו תיקו עם מכבי פתח תקוה. אנחנו יודעים איך לעשות את זה וצריכים לבוא צנועים. פתח תקוה טובה מאוד והאמת היא שגנבנו את התיקו בסיבוב הקודם. נבוא עם הכדורגל שלנו ונכבד אותם."

מוחמד קמארה, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
נראה טוב במחזור הקודם. קמארה/מאור אלקסלסי

טריוויה

* הפועל חיפה לא הצליחה לנצח את מכבי פתח תקוה בשבעת העימותים האחרונים. מאז ה-2:4 הביתי בינואר 2019, היא הפסידה ארבע פעמים ברציפות ולאחר מכן הגיעו שלוש תוצאות תיקו.

* ניצחון חוץ על מכבי פתח תקוה? את זה עשו לאחרונה האדומים מהכרמל באוגוסט 2017, כשאלון תורג'מן ומקסים פלקושצ'נקו קבעו 0:2.

* מכבי פתח תקוה הפסידה בשישה משבעת המחזורים האחרונים, פרט לדרבי בו ניצחה 0:2. היא מציגה את ההגנה הגרועה בליגה עם 27 שערי חובה.

* אחרי בעיטות העונשין שנפסקו במחזור הקודם לחובת הפועל תל אביב, בני סכנין והפועל ירושלים, נותרה מכבי פתח תקוה הקבוצה היחידה בליגת העל שלא נשרק נגדה פנדל העונה.

* המהפך ביום חמישי מול בית"ר ירושלים היה השלישי של הפועל חיפה העונה - יותר מכל קבוצה אחרת. סך הכול צברה 10 נקודות ממצבי פיגור.

* הפועל חיפה היא הקבוצה היחידה בליגה שלא מצאה את הרשת ברבע השעה הראשונה. השער הכי מהיר שלה העונה היה בדקה ה-21 (לירן סרדל ב-1:1 מול הפועל פתח תקוה), ובכלל יש לה רק חמישה שערים במחציות הראשונות לעומת 13 לאחר ההפסקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הרכבי הקבוצות

שופט: דוד פוקסמן
אצטדיון: שלמה ביטוח (פתח תקוה)
קהל: 1690

משחק השלמה ברביעי:

מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:30)

משחקי המחזור הבא:

שבת, 15:00: הפועל חדרה - בית"ר ירושלים (ספורט3)
שבת, 18:00: הפועל פתח תקוה - מכבי נתניה (ספורט2)
שבת, 18:00: הפועל ירושלים - בני סכנין
שבת, 18:00: מ.ס. אשדוד - הפועל חיפה
שבת, 19:30: הפועל תל אביב - הפועל באר שבע (ספורט3)

ראשון, 20:00: מכבי בני ריינה - מכבי תל אביב (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - מכבי פתח תקוה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully