וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע לוהטת, ברדה דורש יותר: המצטיין, המועמדים והתוכנית

7.1.2024 / 6:10

הקבוצה של ברדה עם ממוצע שערים מרשים ("התעוררנו קצת מאוחר"), המאמן רוצה חיזוק שישדרג את הסגל. שביעות רצון מסטויאנוב, המאמן מחפש פתרונות לעמדת המגן הימני והחלוץ

תקציר: הפועל באר שבע - בני ריינה 2:4/ספורט1

הפועל באר שבע לוהטת ולפחות עד שתשחק הפועל חיפה מול מכבי פתח תקווה מחר בערב, אליניב ברדה ושחקניו כבר ממוקמים הבוקר במקום השלישי בטבלה. הרביעייה אתמול (שבת) לרשת בני ריינה, היתה הרביעית שכובשת הקבוצה בשבעת המשחקים האחרונים ובסך הכל כבשה הפועל באר שבע בשבעת המחזורים האחרונים 21 שערים, ממוצע מרשים של שלושה שערים למשחק.

יוני סטויאנוב שחקן הפועל באר שבע מול מרואן קבהא שחקן מכבי בני ריינה. דני מרון
בכושר נהדר. סטויאנוב ובאר שבע/דני מרון

אתמול המצטיין של ברדה במשחק היה יוני סטויאנוב, הגם שהוא לא כבש בעצמו. הבישול שלו לשער הראשון של עדן שמיר היה פליסיו מילסון משודרג. בכלל, כל השערים היו אחרי מהלכי כדורגל יפהפיים ובקבוצה ייצאו למשחק חוץ מול הפועל תל אביב בשבת כשכולם רוצים עוד. "התעוררנו קצת מאוחר, אבל בכל מקרה היה קשה העונה להדביק את הפער ממכבי תל אביב שעושה עד עכשיו 95 אחוז הצלחה", אמר שחקן בקבוצה. "אפילו מכבי חיפה 10 נקודות אחרי מכבי תל אביב, כך שגם אם לא היינו חוזרים גרוע מפגרת המלחמה, עדיין היינו רחוקים מאוד ממאבק האליפות".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. דני מרון
עדיף מאוחר מאשר לעולם לא. באר שבע/דני מרון

ברדה לא מסתנוור ממה שעשה עם הקבוצה בשבעת המחזורים האחרונים והוא רוצה חיזוק. המאמן לא רוצה שחקנים לעיבוי הסגל, אלא רק כאלה שישדרגו וייכנסו ישר להרכב. בקבוצה התאכזבו מאוד מההחלטה של מתן בלטקסה להעדיף את מכבי תל אביב וכעת ימשיכו לחפש שחקנים אחרים בדגש על מגן ימני וחלוץ. אנדרה פוקו עושה עבודה טובה כסותם חור בעמדת המגן הימני, אבל ברדה רוצה את אור דדיה ואפילו אופצית רז מאיר נשקלת, אבל רוצה גם חלוץ זר מהיר, כאשר יתכן שתומר חמד ימצא קבוצה ויעזוב.

מי שסיים עם פציעה אתמול הוא ניב אליאסי. השוער יבדק וינוח יומיים לפני שהפועל באר שבע תנסה להכשיר אותו כבר לשבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully