וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברדה: "זוכר היטב איפה היינו לפני חודש, עברתי ימים לא פשוטים"

למרות הרצף, מאמן הפועל באר שבע הבהיר לאחר ה-2:4 על בני ריינה: "ספגנו שני שערים ולזה אני לא מוכן". מימר: "נעשה רענון ונחזור כמו חדשים"

מחזור 15הסתיים06/01/2024
הפועל באר שבע
  • שמיר (15)
  • שמיר (31)
  • לופס (53)
  • גורדנה (55)
2:4
  • (35) חלף
  • (86) החלוץ
מכבי בני ריינה
תקציר: הפועל באר שבע - בני ריינה 2:4/ספורט1

הפועל באר שבע המשיכה את התקופה הנהדרת שלה עם ניצחון ביתי 2:4 היום (שבת) על מכבי בני ריינה והיא שוב במקום השלישי, לפחות עד משחקה של הפועל חיפה ביום שני. הקהל באצטדיון טרנר ראה צמד של עדן שמיר אחרי שנת בצורה, נגיחה של הלדר לופס וגם גולאסו של רועי גורדנה שחגג שער ראשון העונה. לואי חלף ושלומי אזולאי צימקו עבור האורחת שבניגוד לרצף ארבעת הניצחונות של סגנית האלופה, סופרת ארבעה הפסדים רצופים.

אליניב ברדה, מאמן הפועל באר שבע: "מחצית ראשונה אולי הכי טובה העונה, ועדיין ירדנו למחצית בתוצאה שבירה. החילופים קצת האטו אותנו, אבל בימים כאלה של משחק כל 3-4 ימים היינו חייבים לתת מנוחה לשחקנים. אני זוכר טוב מאוד איפה היינו לפני חודש. עברתי ימים לא פשוטים בתקופה הזו, התרכזתי בעבודה ובמה הקבוצה צריכה. אני שמח שבתקופה האחרונה זה נראה הרבה יותר טוב. כבשנו אמנם ארבעה, אבל ספגנו שני שערים ואני לא מוכן לזה".

עוד אמר: "החזרה מפגרת המלחמה לא הייתה פשוטה להפועל באר שבע. הפסדנו שלוש פעמים תוך שבעה ימים, פעמיים בדקה 97. אבל היום היינו סוף סוף עם קהל ואצטדיון מלא שדוחף את השחקנים, שגם נתנו להם סיבה לדחוף. אני מקווה שבעתיד נדע גם לשמור על רשת נקייה. לא הסתכלתי על אף קבוצה אחת, התמקדתי בהפועל באר שבע ולשמחתי הדברים מתחילים להתחבר".

עדן שמיר, שכבש צמד שלישי בקריירה ושערים ראשונים אחרי שנה: "אני שמח שכולם התחברו כמו שצריך בתקופה האחרונה וגם לי יש חלק. כולם מחויבים למשימה, כל השחקנים והצוות. מגיע שאפו לכולם. עברנו תקופה לא פשוטה מבחינת המלחמה והמצב, וגם מבחינת היכולת שלנו. אנחנו מצפים להמשיך את השיפור. היו לי שני צמדים נגד הפועל חיפה והיום זה השלישי. הניצחון חשוב והשערים חשובים לי. אני עושה הרבה כניסות לרחבה ועד עכשיו זה פחות בא לידי ביטוי בשערים. אני שמח שהפעם זה קרה".

שחקני הפועל באר שבע מודים לקהל. דני מרון
הפועל באר שבע על הגל. השחקנים מודים לקהל בסיום/דני מרון

שרון מימר, מאמן מכבי בני ריינה: "אנחנו ספורטאים, זה לא היה נראה טוב ב-4:1 אבל ברגע שהיה 4:2 - ראיתי דברים כאלה קורים בכדורגל. ציפיתי מהשחקנים לחזור להאמין, זה לא קרה. ממשיכים הלאה. אני חושב שעשינו הצלחה אדירה בתחילת העונה שקצת יצרה ציפיות, גם אנחנו מצפים מעצמנו. אבל אם היית אומר לכל אחד בריינה שהיא תהיה בפער 15 מהקו האדום במחזור 15, כולם היו קונים את זה. לפעמים אנשים מתבלבלים, אנחנו לא. אמרתי גם בשיא ההצלחה שלנו שבני ריינה צריכה קודם כל להישאר בליגה וזו המטרה העיקרית. אנחנו יודעים את המגבלות שלנו, אנחנו לא יכולים להתחרות מול תקציבים הרבה יותר גדולים. נקווה שעכשיו נעשה רענון ונחזור כמו חדשים".

על המערך: "כל העונה שיחקנו 4-4-2, היינו הקבוצה שסופגת הכי מעט אחרי מכבי תל אביב. לצערי חוטבא נפצע וזה שבר לנו את רביעיית ההגנה, אז הייתי צריך לאלתר וניסינו לעלות עם חמישה. מקצת נאיביות שלנו, ספגנו שני גולים וראיתי שזה לא ילך למקום טוב, אז חזרתי לארבעה. היינו קרובים ל-2:2 אם הכדור שפגע בקורה היה נכנס. הם כבשו שני שערים מהירים במחצית השנייה וגמרו את המשחק. אנחנו לא סופרים משחקים, יש לנו משימה להבטיח הישארות כמה שיותר מוקדם. אנחנו מתמודדים עם קבוצות שיש להן תקציבים הרבה יותר גדולים, אבל לא מפחדים".

שלומי אזולאי: "לא היינו סופגים שערים, היינו אחת ההגנות הטובות בליגה ומשחק ההגנה השתנה. זה מה ששינה את המצב שלנו. אנחנו היחידים שלקחנו נקודות למכבי תל אביב העונה, זה אפשרי ונעשה את המקסימום. זה אצלנו בבית וננסה לעשות את זה. בדרך כלל אני משחק 60-70 דקות כשיש שלושה משחקים בשבוע, הפעם אמרתי למימר שאני יכול להמשיך. זו אחת העונות היותר טובות שלי, אבל זה לא נותן אפילו טעם מתוק כשהקבוצה מפסידה".

עוד בוואלה!

פרי ארבעה: הפועל באר שבע גברה 2:4 על מכבי בני ריינה

לכתבה המלאה
שרון מימר מאמן מכבי בני ריינה. דני מרון
"יודעים את המגבלות שלנו". שרון מימר/דני מרון

המשך המחזור ה-15:

שבת, 18:00: בני סכנין - הפועל פתח תקוה
שבת, 19:30: מכבי נתניה - הפועל תל אביב (ספורט4)

ראשון, 20:00: מכבי תל אביב - הפועל חדרה (ספורט4)
ראשון, 20:30: מכבי חיפה - הפועל ירושלים

שני, 19:00: מכבי פתח תקוה - הפועל חיפה
שני, 20:00: בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד (ספורט1)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully