וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש: "שתי קבוצות שונות לחלוטין שלנו שיחקו בשלישי והערב"

4.1.2024 / 22:21

מאמן מכבי תל אביב היה אובד עצות אחרי התבוסה לפנרבחצ'ה: "זה היה הפסד מנטלי ולא בפעם הראשונה העונה. מקווה שנסיים את ענייני הזרים, נחזור ביחד כקבוצה לליגה הישראלית"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.1/ספורט1

מכבי תל אביב קיוותה להמשיך בפורמה הטובה ולרשום ניצחון שלישי רצוף ושני תוך שלושה ימים כשהתארחה בליטא למשחק חוץ מול פנרבחצ'ה הערב (חמישי), אך יצאה מובסת עם ניצחון ענק של שארונס יאסקיביצ'יוס ושחקניו עם 74:109 מהדהד שהשווה את המאזן של שתי הקבוצות. מלבד הרבע הראשון שהסתיים בשוויון 22:22, הצהובים לא היוו פקטור במשחק ונותרו חסרי אונים להופעה גדולה של ים מדר והאקסים שלהם - סקוטי ווילבקין וטיילר דורסי.

מאמן האלופה הישראלית התייחס לתבוסה והודה כי היכולת הזאת לא מספיקה: "קשה לדבר על הכדורסל, זה היה יותר מנטלי. זה לא הפעם הראשונה שזה קרה לנו העונה, זה ההפסד השלישי בדרך הזאת. הקבוצות בעטו לנו בתחת ואנחנו לא היינו מוכנים, הרבה דברים יכולים לקרות בשבוע כפול, היו שחקנים עייפים כי שיחקו הרבה דקות, אבל אין תירוצים. אפשר להפסיד משחקים, אבל לא ככה. צריך לתת קרדיט לפנר, הם הוציאו אותנו מהקצב שלנו, התקפית הם הענישו אותנו על כל טעות, קלעו טוב מאוד, אנחנו צריכים לחשוב למה הפסדנו ככה. אני הראשון שצריך ללמוד מזה ולדאוג שזה לא יקרה שוב. זאת הפעם השלישית שזה קרה לנו העונה. אנחנו עומדים בפני לוח משחקים משוגע, אבל אין תירוצים להופיע ברמה כזאת. לא היינו שם מההתחלה. היורוליג היא תחרות קשה, וכשאתה לא מוכן, זה מה שקורה. ברור שלא היינו מוכנים, מכל האספקטים. אני תמיד אקח אחריות על זה, ואז אני אמצא את הדרך להעביר את זה לשחקנים. הלוואי שהיו לי תשובות, אולי הייתי משנה דברים. שתי קבוצות שונות שיחקו בשלישי והערב, אנחנו צריכים למצוא פיתרונות, אין לי תשובות כגע. זה היה שונה לחלוטין, קבוצות שונות לגמרי".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. Djordje Kostic, אתר רשמי
התייחס לשבוע כ"שני משחקים שונים של שתי קבוצות שונות". קטש/אתר רשמי, Djordje Kostic

עודד קטש הוסיף ואמר לקראת המשחקים הבאים: "שום דבר לא קל עבורנו העונה, הכל שונה, וברור שזה משפיע עלינו. אבל אני רוצה לראות את הקבוצה שלי והשחקנים שלי גם בנסיבות הקשות הללו מצליחים למצוא את הדרך לשחק כדורסל טוב ולהישאר ביחד, כמו שהצלחנו לעשות ברוב המשחקים. אנחנו יכולים להשתמש בזה כתירוץ, אבל אני לא רוצה לעשות את זה. לא היינו מוכנים לשחק, לא התקפית ולא הגנתית. פנר היא קבוצה טובה, שיחקנו נגד קבוצה טובה מאוד, שגרמה לנו לשלם על כל טעות, אבל הדברים שאנחנו עושים טוב גם כשאנחנו מפסידים, ריבאונדים, מאמץ, לא היה שם הערב. הדבר החשוב זה איך נגיב, יש לנו עוד שבוע כפול שבוע הבא, אם אנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד העונה, אנחנו צריכים להגיב בשבוע הבא".

לבסוף המאמן התייחס למצב הזרים בקבוצה והחזרה שלהם לארץ: "אני מקווה שנסיים את ענייני הזרים, נחזור ביחד כקבוצה לליגה הישראלית, זה יעזור לנו להסתדר כקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully