וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבדה שליטא: מכבי תל אביב הובסה 109:74 על ידי פנרבחצ'ה

הופעה חד צדדית במשחק שהועתק לליטא. דורסי (21 נק') חגג, 10 נק', 5 אס' ו-4 ריב' למדר, בולדווין וקולסון (13) בלטו מנגד

בשבוע כפול של יורוליג, מכבי תל אביב עדיין לא הצליחה לרשום שני ניצחונות עוקבים העונה. אחרי שהשיגה ניצחון מרשים על מונאקו בשלישי, הערב (חמישי) הגיעה הקבוצה של עודד קטש לליטא למשחק מול פנרבחצ'ה של האקס שרונאס יאסיקבצ'יוס, במשחק שהועתק לאור חוסר היכולת של הטורקים לערוב לביטחון האלופה הישראלית, ויצאה משם מובסת עם 109:74 ביכולת רעה מאוד.

הפתיחה דווקא הייתה צמודה כשלורנזו בראון (10 נק' ו-6 אס') ובונזי קולסון (13 נק' ו-6 ריב') הצליחו לעניק למכבי יתרון, אבל סקוטי ווילבקין (14 נק' ו-6 אס') וטיילר דורסי (21 נק') הגיבו בהתאם עם 22:22 בתום הרבע הראשון. גאורגיוס פאפאיאניס (14 נק' ו-6 ריב') סייע לפנר בריצת 0:13 בפתיחת הרבע השני, כשים מדר (10 נק', 4 ריב' ו-5 אס') הצטרף גם לחגיגה עם ריצה נוספת של 2:22 בעשר דקות עצומות עבור המארחת ויתרון דו ספרתי משמעותי של 31:57 בירידה להפסקה. ההפרש רק המשיך לצמוח ברבע השלישי וחצה את רף 30 הנקודות עם 48:80, כשגם דקות לא רעות של ווייד בולדווין (13 נק') לא סייעו בהצגה של הטורקים עם ניצחון גדול בליטא. הצהובים עם הפסד 8 העונה השתוו למאזן של המארחים.

קלעו לפנרבחצ'ה: טיילר דורסי 21, ג'ונתן מוטלי 17, סקוטי ווילבקין (6 אס') וגאורגיוס פאפאיאניס 14 כ"א, נייג'ל הייז דייויס 11, ים מדר (4 ריב' ו-5 אס') 10, ניק קלאתיס (7 אס') וסטראץ' שאנלי 7 כ"א, טאריק ביברוביץ' 5, מליח מהמוטוגלו ונתן סטינה שותפו ולא קלעו.

קלעו למכבי תל אביב: בונזי קולסון (6 ריב') ו-ווייד בולדווין 13 כ"א, לורנזו בראון (6 אס') 10, ג'וש ניבו ואנטוניוס קליבלנד 8 כ"א, חסיאל ריברו 7, ג'ון דיברתולומאו ותמיר בלאט 5 כ"א, ג'יימס ווב 3, רומן סורקין 2. רפי מנקו וג'ייק כהן שותפו ולא קלעו.

שחקן מכבי תל אביב לורנזו בראון מול שחקן פנרבחצ'ה סקוטי ווילבקין. Djordje Kostic, Dragan Tesic, אתר רשמי
תבוסה בליטא. בראון מול ווילבקין/אתר רשמי, Djordje Kostic, Dragan Tesic

מהלך המשחק

רבע 1

עודד קטש עלה בחמישייה עם לורנזו בראון, ווייד בולדווין, בונזי קולסון, רומן סורקין וג'וש ניבו. סרטאץ' שאנלי וסקוטי ווילבקין, אקס הצהובים, היו אחראים על הנקודות הראשונות של המארחת בליטא, בראון עם עשה את בצד השני עם 4:9 של פנר. בראון המשיך ללהוט עם שלשה ועבירה שקבעו שוויון, אבל ניק קלאתיס צלף מחוץ לקשת והחזיר את המומנטום לצד הטורקי. בולדווין העניק יתרון ראשון למכבי עם נקודות בצבע, טיילר דורסי עם נקודות ראשונות המשיך את נדנדת היתרון כשג'ונתן מוטלי דייק פעמיים מהקו והגדיל את ההפרש. מוטלי כבר קבע יתרון 5, אבל שלשה גדולה של ג'יימס ווב צמצמה את ההפרש וחסיאל ריברו קבע שוויון 22:22.

שחקן מכבי תל אביב בונזי קולסון. ברני ארדוב
שוב מהבולטים במכבי. קולסון/ברני ארדוב

רבע 2

דורסי פתח את הרבע השני עם סל מחוץ לקשת, נייג'ל הייז דיוויס סחט סל ועבירה ואקס מכבי בפעולה דומה סייע לריצה טורקית של 0:13 עד שקטש התעורר וקרא לפסק זמן. בולדווין עצר את הריצה עם נקודות מהעונשין, ניבו לא התקשה מתחת לטבעת ושלשה של קולסון קבעה ריצת 0:7 שהחזירה את הצבע ללחיים בספסל של האורחת. גאורגיוס פאפאיאניס קלע בשתי התקפות רצופות והיתרון עלה לדו ספרתי, ים מדר קלע נקודות ראשונות עם שלשה גדולה בריצת 0:12. מדר המשיך ביכולת הטובה שלו עם קליעה מהצבע, סורקין ענה מנגד וההפרש גדל ל-20 עם יתרון מבטיח מאוד עבור פנר. עוד שלשה גדולה של ווילבקין קבעה ריצת 2:22 ברבע שני עצום של הטורקים שירדו להפסקה ביתרון 31:57.

סקוטי ווילבקין פנרבחצ'ה. GettyImages
הופעה אדירה של הטורקים במחצית הראשונה. ווילבקין/GettyImages

רבע 3

ווילבקין ופאפאיאניס פתחו את החצי השני בצורה זהה לרבע השני עם דאנק אדיר של היווני. טאריק ביברוביץ' צלף מחוץ לקשת, בולדווין צמצם מעט מהקו, אבל הריצה ההתקפית האדירה של פנר המשיכה כשהפרש הגיע ל-30 עם השלשה של ווילבקין. קולסון וריברו מעט החזירו את הצבע ללחיים של ספסל האורחת, אבל המארחת ידעה להגיב בכל פעם מחדש ולשמור על הפרש 30 הנקודות עם 48:80.

ים מדר, פנרבחצ'ה. ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP, GettyImages
לא כוחות בליטא. מדר/GettyImages, ALTAN GOCHER/Middle East Images/AFP

רבע 4

אנטוניוס קליבלנד רשם נקודות ראשונות בפתיחת הרבע האחרון עם שתי שלשות ועוד אחת של ג'ון דיברתולומאו קבעה ריצת 0:9 של האורחת. קליבלנד המשיך להיות האקס פקטור בדקות הסיום, אך שלשה של מדר הלהיבה מחדש את הקהל הטורקי. בלאט הוסיף סל ראשון שלו מחוץ לקשת הערב, דורסי הגיב עם אחד משלו והגארד הישראלי של פנר העניק יתרון 32. הטורקים חצו את רף 100 הנקודות 3 וחצי דקות לסיום. דורסי המשיך לצלוף, מוטלי חגג בצבע ופנר עם ניצחון ענק של 74:109 על מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully