וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במשחק הראשון אחרי עזיבת דז'יקיץ': ירושלים תצא מהמאזן השלילי?

4.1.2024 / 19:19

אחרי סיום דרכו של הסרבי, ועדיין ללא מאמן קבוע, האדומים מהבירה יארחו את הפועל חיפה וינסו לצאת ממאזן שלילי (שישי, 13:15). רנדולף ישוב לסגל, בכורה לאריק גריפין מנגד

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

משחקי ליגת העל בכדורסל יימשכו מחר (שישי) כשהפועל ירושלים תארח את הפועל חיפה. הירושלמים מגיעים למשחק עם שני ניצחונות מחמישה משחקים, בעוד חיפה ניצחה גם כן רק שני משחקים, אך היא שיחקה כבר שבעה משחקים. זה יהיה המפגש ה-29 בין הקבוצות שירושלים תארח, כשהמאזן עומד על 12:16 לטובת הקבוצה הביתית.

הפועל ירושלים מגיעה למשחק אחרי השבוע הסוער שעבר עליה. בתחילת השבוע הירושלמים גברו על הפועל באר שבע למרות שהיו רחוקים מלהציג יכולת טובה. במשך כל השבוע ההחלטה על סיום דרכו של המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' הייתה באוויר, לאחר שסירב לחזור לישראל בשל המלחמה, עד שלבסוף היא הגיעה הבוקר. בירושלים צפויים למנות מאמן בתקופה הקרובה, כשבינתיים ימשיך להדריך את הקבוצה שי אולארצ'יק. מי שישוב אל סגל הקבוצה הוא ליוואי רנדולף שחזר השבוע ארצה לאחר שנעדר מהמשחק הקודם בשל נסיבות אישיות. קאדין קרינגטון ימשיך לא להירשם.

איתי מושקוביץ, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
חוזר מפציעה. מושקוביץ/מאור אלקסלסי

הפועל חיפה הייתה קרובה במשך שלושה רבעים להפועל חולון לפני שבוע, אך לבסוף החבורה של גיא גודס ראתה את הסגולים בורחים לניצחון דו ספרתי. חיפה ביצעה השבוע שינוי נוסף בסגל כשצירפה את אריק גריפין הוותיק שמגיע לתחנה נוספת בקריירה הארוכה שלו בישראל. מי ששוחררו מהקבוצה הם מרווין קלארק והמתאזרח ג'ורדן קובלין שעבר לאליצור שומרון בחזרה. חיפה קיבלה בשבוע שעבר את עמית שמחון בחזרה, וגם איתי מושקוביץ' קרוב לחזרה למגרשים לאחר שנפצע לפני כמעט חודשיים כששבר את ידו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully