וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים הודיעה על התרת חוזהו של אלכסנדר דז'יקיץ'

4.1.2024 / 10:16

האדומים נאלצו להיפרד מהמאמן שהוביל אותם לזכייה בגביע ולגמר ליגת האלופות, על רקע קשייו בגלל המצב הביטחוני: "מודים לך מעומק הלב על שנה וחצי מופלאות. ירושלים תמיד תישאר הבית שלך"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב על בי סי וולבס, 80:89 ביורוקאפ/ספורט1

זה היה באוויר, והבוקר (חמישי) הפך לרשמי: הפועל ירושלים הודיעה כי הגיעה להסכמות עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' על התרת חוזהו, וזאת בשל אתגרים אישיים שאיתם נאלץ המאמן להתמודד כתוצאה מהמצב הביטחוני.

"לא בכל יום או בכל שנה קבוצת כדורסל נאלצת להיפרד מהמאמן שלה, שלא מסיבות מקצועיות. למרבה הצער, אנו חווים מקרה כזה בפעם הראשונה", נמסר בהודעת המועדון. "דז'ילה, אנחנו רוצים להודות לך על שנה וחצי מופלאות. בתקופה שלו במועדון, הוביל דז'יקיץ' את הפועל ירושלים עד לגמר ליגת האלופות, לזכייה בגביע המדינה ובגביע ווינר, ובנה כאן קבוצה חזקה ומלוכדת, שמשחקת למען האוהדים שלה. דז'ילה, כולנו בהפועל ירושלים - שחקנים, מאמנים, צוות, הנהלה, משרד, אוהדים - מודים לך מעומק הלב על כל מה שעשית למען המועדון ורוצים לאחל לך הצלחה בכל אשר תלך. ירושלים תמיד תישאר הבית שלך".

מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'. קובי אליהו
מאמן הפועל ירושלים אלכסנדר דז'יקיץ'/קובי אליהו

מאחר שדז'יקיץ' חשש לחזור לישראל בזמן המלחמה, ונשאר בבלגרד ששם הקבוצה מארחת את משחקיה בליגת האלופות, הפועל ירושלים הופיעה לארבעה מחמשת המשחקים שקיימה עד כה בליגת העל ללא המאמן הראשי שלה, כשעוזריו תיאו ינאקופולוס ושי אולארצ'יק ניהלו את המשחקים. במועדון הבינו שאין מנוס מפרידה לאור הצורך המובן מאליו במאמן שיהיה לצד הקבוצה 24/7.

אחד המועמדים להתמנות למאמן האדומים מהבירה הוא יוריצה גולמאץ, ששיחק בקבוצה בעונת 2006/7 ולפני כעשרה חודשים סיים את דרכו על הקווים של צדביטה אולימפיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully