וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן אלון: "ברור לנו ולדז'יקיץ' שהקבוצה צריכה מאמן 24/7. אין בינינו ריב"

המנהל המקצועי של הפועל ירושלים הבהיר שלא יחזור לאמן ("זה לא נכון למערכת") והסביר את המצב המורכב שיוביל ככל הנראה להחלפת המאמן: "אנחנו וגם הוא קורבנות של סיטואציה רעה, ואין שום כעס"

אלכסנדר דז'יקיץ' מאמן הפועל ירושלים. ליגת האלופות בכדורסל, אתר רשמי
"אנחנו נדפקים מהסיפור הזה, וגם דז'יקיץ' נדפק"/אתר רשמי, ליגת האלופות בכדורסל

הפועל ירושלים שמה קץ אתמול (שני) לסיטואציה מוזרה בכדורסל הישראלי: שלוש הקבוצות שדורגו מתחת לקו האדום בשתי הליגות הבכירות הן אלופות המדינה לשעבר. בעוד מכבי ראשון לציון ומכבי חיפה נקלעו למצוקה הזו בלאומית, הרי שהאדומים טיפסו במעלה טבלת ליגת העל בזכות ניצחון ביתי 71:77 על הפועל באר שבע. ביום שישי (13:15) הם יארחו את הפועל חיפה, וינסו למחוק גם את המאזן השלילי שלהם, שעומד כרגע על 3:2.

אלא שעם כל הכבוד למשחק שהתקיים על הפרקט בארנה, ההתרחשות המרכזית, הדרמטית והאמיתית בבירה נוגעת מטבע הדברים לאיוש עמדת המאמן. בפעם הרביעית העונה, הופיעה הקבוצה ללא המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' - ועל הקווים עמד שי אולארצ'יק לצידו של תיאו ינאקופולוס. ככל שנוקפים הימים, ברור יותר ויותר שהסרבי סיים ככל הנראה את דרכו במועדון אחרי קצת יותר מעונה.

המנהל המקצועי יונתן אלון התייצב מול המיקרופונים כדי לשפוך מעט אור על הנעשה כרגע במועדון. "ברור לנו ולדז'יקיץ' שהקבוצה צריכה מאמן 24/7. הוא יצר פה משהו מיוחד, וכקבוצה אנחנו מוכנים לשלם מחיר, אם מה שצריך זה קצת זמן. אבל ברגע שנבין שזה לא הסיפור, נצטרך להתקדם הלאה בלית ברירה. במקרים רגילים של החלפת מאמן, יש סיבה להחליף את המערכת המקצועית. כאן זה לא המקרה, ולכן אנחנו צריכים לחשוב מחוץ לקופסה, לשמר את הדברים שנעשו ולמזער את הנזקים שגרם השינוי הכפוי הזה.

"יש איזה שיח כאילו מישהו לא בסדר בסיפור, ואנחנו באיזשהו ריב עם המאמן, או שהוא עשה לנו משהו. זו בכלל לא המציאות. אנחנו וגם הוא קורבנות של סיטואציה רעה, ואין שום כעס. אנחנו נדפקים מהסיפור הזה, וגם דז'יקיץ' נדפק".

מאמן הפועל ירושלים יונתן אלון. דני מרון
לא יירד לקווים. אלון בתקופתו כמאמן הפועל ירושלים/דני מרון

אלון הבהיר כי אין בכוונתו לשוב לאמן את הקבוצה ("זה לא מה שנכון למערכת") והבטיח לאוהדים: "הפועל ירושלים הולכת להיות בצמיחה מטורפת, והכניסה של מתן אדלסון נותנת בוסט מדהים. נסענו בדרך ועלינו על אבן, אבל אנחנו עדיין הולכים לכיוון של משהו שלא היה באירופה".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully