וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבא? הפועל ירושלים מנהלת מגעים עם יוריצה גולמאץ

31.12.2023 / 21:27

האדומים נערכים לפרידה כפויה מאלכסנדר דז'יקיץ', לאור סירובו לחזור לישראל. לוואלה! ספורט ולאתר הסרבי Meridian Bet נודע כי במועדון כבר פתחו בשיחות עם שחקן העבר הסלובני, ששיחק בבירה לפני 17 שנים

מנשה זלקה מתארח ב"מחוץ לקווים"/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

הפועל ירושלים תעלה מחר (שני, 21:05) למשחק נוסף בלי מאמן, כשאלכסנדר דז'יקיץ' נותר בבלגרד והקבוצה תארח את הפועל באר שבע בליגת העל. האדומים עשו בשבועות האחרונים מאמצים למתוח את החבל ככל האפשר, כדי להגיע למצב שבו הסרבי ישוב לאמן בישראל. עם זאת, ההבנה כי הפרידה ממנו היא בלתי נמנעת מתחילה לחלחל, ובמועדון נערכים להחלפתו.

ומי יהיה המאמן הבא? לוואלה! ספורט ולאתר הסרבי Meridian Bet נודע כי ירושלים החלה לנהל מגעים עם כמה מועמדים, והבולט שבהם - שסומן כמועמד המועדף - הוא שחקן העבר יוריצה גולמאץ, שלבש את מדי הקבוצה בעונת 2006/07. הסלובני (46) אימן במשך כשלוש שנים את צדביטה אולימפיה לובליאנה, עד שפוטר ממנה לפני עשרה חודשים.

מלכתחילה, גולמאץ אינו עומד בקריטריונים שקבע משרד הספורט למתן אשרת עבודה למאמן זר בישראל. בבירה מקווים כי הוא יאושר, משום שאינו רחוק מדרישות הסף, לאור ניסיונו כשחקן וגם בשל הסיטואציה שנכפתה על המועדון בשל סאגת דז'יקיץ' והמלחמה.

יוריצה גולמאץ, מאמן צדביטה אולימפיה. Cedevita Olimpija, Ales Fevzer, אתר רשמי
ב-2007 פיספס אליפות בירושלים. יסגור מעגל כמאמן? גולמאץ/אתר רשמי, Cedevita Olimpija, Ales Fevzer

גולמאץ פרש מכדורסל לפני עשור, בתום קריירה ארוכה שבמהלכה שיחק בין היתר באפס פילזן, אולימפיה לובליאנה, ציבונה זאגרב, וירטוס רומא, אלבה ברלין ופנאתינייקוס. עם ירושלים הוא זכה בגביע המדינה, והיה רחוק 2.2 שניות מאליפות היסטורית בישראל. את פרק האימון החל כעוזר בציבונה, והיה גם על הספסל בנבחרת גאורגיה, וברשימת התארים שלו כלולים שלוש אליפויות וארבעה גביעים בסלובניה עם פרימורסקה וצדביטה.

בלובליאנה הוא שיתף פעולה עם שחקן העבר האגדי סאני בצ'ירוביץ' (כיום מנהל פאו), אבל הפרויקט השאפתני להחזרת המועדון לקדמת הבמה האירופית נחל כישלון חרוץ. למרות הגעה לרבע גמר היורוקאפ ב-2022, אשתקד נקלעה הקבוצה לתחתית המפעל - והמאמן הסלובני סיים את דרכו כשהיא מדורגת אחרונה במאזן 12:3.

אגב, ירושלים אינה הקבוצה הישראלית הראשונה שמתעניינת בגולמאץ. בעבר הוא היה מועמד להפועל תל אביב, אבל המשא ומתן עימה לא הבשיל בגלל פערים כספיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully